ANPA

CÓMO CONTACTAR CON NÓS

- Correo electrónico: anpa.ceipvistaalegre.burela@gmail.com

- Na páxina web do colexio CEIP Plurilingüe Vista Alegre:              www.edu.xunta.gal/centros/ceipvistaalegre/

- Na nosa páxina do Facebook: ANPA CEIP vista alegre

(¡¡Premede en "Me gusta"!!! Despois, nunha publicación calquera abride o menú despegable da parte superior dereita e premede en "Recibir notificacións". Deste xeito estaredes ao tanto dos nosos comunicados, novas, fotos, etc.)

- No buzón de correos, sito na entrada do edificio Nº2.

Dirixíndose a calquer membro da actual xunta directiva.

DIRECTIVA DA ANPA 2016/2017

COMPOSICIÓN DA DIRECTIVA DA ANPA CEIP PLURILINGÜE VISTA ALEGRE:

PRESIDENTE Bruno González Rico
VICEPRESIDENTA Mª Cristina Carral Maceiras
SECRETARIA Enma Lizbeth Rojas Malca
TESOUREIRA Yolanda Baamonde García
VOGAL Mª Alejandra Cambeiro Urioste
VOGAL Alicia Canel Pérez

PRESENTACIÓN DO NOVO EQUIPO DIRECTIVO DA ANPA DO CEIP PLURINLÍNGÜE VISTA ALEGRE

O doce de setembro comezará un novo curso escolar e xunto a el, comezará a andadura dun novo equipo directivo da ANPA cuxa elección se levou a cabo a finais do curso pasado. Dende este post queremos facer unha presentación oficial deste novo equipo que, cheo de ilusións e forzas renovadas, pretende levar a cabo un novo proxecto educativo integrador ao servizo d@s nos@s nen@s apoiando ao noso centro educativo. Esta nova directiva estará integrada por:

Presidente:Bruno González Rico Vicepresidenta: Cristina Carral Maceiras
Secretaria: Emma Lizbeth Rojas Malca
Tesoureira: Yolanda Baamonde García
Vogais: Alicia Canel Pérez
Mª Alejandra Cambeiro Urioste

Deste xeito, recollemos a testemuña da antiga directiva da ANPA:
Maria Fontenla Bregua, Sonia Fraga Seara, MªAlejandra Cambeiro Urioste, Verónica Villamil Fernández, Bruno González Rico e Mª Jose Ramil Diaz.
Aproveitamos para agradecerlles sinceramente toda a labor realizada, o tempo dedicado e os logros alcanzados nestes últimos anos. Dende aquí, moitas grazas por todo e agardamos poder seguir contando con vós e coa vosa inestimable axuda e experiencia.

Por último, gustaríanos engadir que, ante calquera dúbida ou consulta podédesnos atopar na seguinte dirección de correo electrónico (anpa.ceipvistaalegre.burela@gmail.com) na páxina do facebook (ANPA CEIP Vista Alegre) ou no buzón da ANPA que esta na entrada do colexio.
Sen máis, desexándovos un bo inicio de curso, quedamos á vosa disposición.

Un saúdo cordial. O equipo directivo.

MIRCROMINA VISITA O NOSO COLE

O pasado venres 22 de maio, todo o alumnado de Educación Infantil e Primaria do centro disfrutou dun magnífico espectáculo de títeres e música en directo co espectáculo da Compañía Mircromina: "Martín, Martín". Martín é un neno obsesionado coas pantallas que descubre outro xeito de facer as cousas, o da súa avoa Margarita. Ela é quen de amosarlle o valor da creatividade a través da atención e do traballo propio, regalándolle un lápiz moi especial.
Aproveitamos tamén para agradecer a colaboración tanto económica como organizativa da Asociación de Nais e Pais do CEIP Vista Alegre por levar a cabo as xestións necesarias e poder traer o espectáculo ao colexio..

Grazas á nosa ANPA pola súa colaboración!