Blog Deporte Escolar

22/02/18

Dinamización Intercentros

Ceip Nº2-Ceip Pintor Antonio Fdez Goián

O pasado martes día 20 de febreiro de 2018 tivo lugar no pavillón vello de Tui, a Xornada de Dinamización Intercentros entre os Ceip Nº2-Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián. A xornada levouse a cabo de 9:15 a 13:00h aproximadamente, no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes foron 6ºA, 6º B e 4ºA. Aquí vos deixamos algunhas fotos dos bos momentos compartidos cos nenos/as de Goián, aos que lle temos que agradecer a súa visita.

FINAIS BADMINTON

O vindeiro mércores 21 de Febreiro terá lugar a Xornada Final  da competición escolar de Badminton, das  categorías Benxamín (3º e 4º), Alevín ( 5º e 6º) e Infantil (Repetidores de 6º), no Pavillón Municipal de Tomiño. O autobús sairá ás 15:50h do colexio. A volta será aproximadamente ás 20:30h.. Teredes que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiverades e chandal do mesmo. Os nenos que vaiades a Tomiño directamente tedes que estar alí ás 16:30h. Se tedes algunha dúbida podedes chamar ao teléfono: 650602161.

Aquí os deixamos a clasificación de Badminton por categorías!

Benxamín Feminino

Benxamín Masculino

Alevín Feminino

Alevín Masculino

Infantil Mixto

JAVIER FERNÁNDEZ BRONCE OLÍMPICO

DE PATINAXE ARTÍSTÍCA

Este sábado tivemos que madrugar para poder comprobar como Javier Fernández acadaba a cima da súa carreira conseguindo por primeira vez na historia española deste deporte unha medalla olímpica.

Despois de gañar ata en seis ocasións o campionato europeo, dúas o mundial e quedarse nun satisfactorio 4º posto nos anteriores Xogos Olímpicos, esta vez si conseguiu a súa ansiada medalla.

Parabéns Campión! Grazas por levar a este deporte tan lonxe!

O C.P.A. RIBEX CAMPIÓN GALEGO DE GRUPOS SHOW GRANDES

Este vindeiro fin de semana celebrouse en Santiago de Compostela o Campionato Galego de Patinaxe Artística, modalidade de grupos show, no que o clube tudense C.P.A. Ribex proclamouse por primeira vez campión autonómico o seu espectacular programa “Mal augurio”.

Dende o CEIP Nº 2 queremos enviar os nosos parabéns a tódolos integrantes do grupo e aos seus adestradores pola vitoria.

Por beatrizgonzalez
19/02/18

Dinamización Intercentros

Ceip Nº2-Ceip Pintor Antonio Fdez Goián

Curso 17-18

mércoress día 21 de febreiro de 2018

O vindeiro mércores día 21 de febreiro de 2018  terá lugar no pavillón vello de Tui. A Xornada de Dinamización Intercentros entre os Ceip Nº2- Ceip Pintor Antonio Fdez de Goián en Tomiño. A xornada levarase a cabo de 9:15 a 13:45h aproximadamente,no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes serán 6ºA, 6ºB, 4ºA. Os/as  nenos/as que vaian participar nesta actividade terán que traer: Chandal ( o do cole se tiveran), Equipación do mesmo, Mochila de Educación Física e merenda.