Blog Deporte Escolar

17/06/18

RUTA DA PINTURA EN PATINETE

Os nenos e nenas de 2º fixeron unha ruta en patinete dende o cole ata a praia fluvial de Guillarei coa finalidade de divertirse, facer deporte e elaborar un cadro coa axuda de dous profesionais da pintura.

Fixeron dúas paradas no camiño, na primeira estiveron con Suso Valiente, importante pintor tudense que lles ensinou algunhas claves e trucos para mellorar os seus debuxos.

A segunda parada fixérona  na Ponte Romana, alí esperábaos Bea, unha estudante de belas artes que lles explicou paso a paso como pintar a ponte a carboncillo, entro moitas outras cousas. Logo acompañounos á praia para merendar.

Finalmente, ao rematar de menrendar, Bea deulle unha idea para decorar o cadro,coller area da praia e pegarlla, quedaron moi clulos.

Dende aquí queremos agradecerlle a Suso e a Bea que compartisen con nós os seus coñecementos. Moitas gracias.

04/06/18

CAMPEONATO GALEGO DE TRAINERILLAS

Esta fin de semana disputouse a final do campeonato galego de trainerillas en Meira.  Alzouse coa victoria o equipo San Bartolomeu de Vigo. A nosa  noraboa!!

Alex Lemos Campión  na Regata de Vilanova de Cerveira de Remo

O alumno de 3ºB Alex Lemos ven de proclamarse campión da regata de Remo de Vilanova de Cerveira en Portugal, o pasado 20 de Mayo de 2018. Alex que competiu na Regata de Remo na categoría Alevín, fixo unha gran regata alcalzando a medalla de ouro. Noraboa Alex, a seguir traballando duro.

DEPORTE ESCOLAR.

Competición de Bádminton CategoríaEscolar (3º, 4º, 5º e 6))

Curso 17-18

O Vindeiro sábado día 26 de  maio terá lugar a Final Provincial de Bádminton para alumnos de 3º,4º, 5º e 6º clasificados  na fase zonal de Bádminton, dita xornada terá lugar no Pavillón Alvaro Pino de Ponteareas. O horario dos partidos será de 10:00h a 14:00h.  Para participar  nesta xornada, o prazo de inscripción rematará o vindeiro martes día  22 de Maio.

Tenis de Mesa 17-18.

Final Provincial. 27 de Maio de 2018

Pavillón Municipal de Romarigo  (Cangas)

O vindeiro,  domingo día 27 de Maio,  vai ter lugar a  Xornada Final Provincial da Competición  Escolar de Tenis de Mesa, en horario de  9:30h a 14:00h, da presente campaña Deportiva 17-18 no Pavillón Municipal de Romarigo en Cangas. O autobús sairá do Ceip Nº2 de Tui ás 8:30h e a volta será a carón das 14:30h. Todos os participantes clasificados terán que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiveran e chandal do mesmo. Os nenos que vaian a Cangas directamente terán que estar alí ás 9:15h. Se xurdira algunha dúbida poden chamar ao teléfono: 650602161.