Blog Deporte Escolar

Ceip Nº2-Cep Pedro Caselles de Tui

Curso 17-18

Luns día 4 de Decembro de 2017

O vindeiro Luns día 4 de Decembro de 2017 terá lugar no pavillón vello de Tui. A Xornada de Dinamización Intercentros entre os Ceip Nº2- Cep Pedro Caselles. A xornada levarase a cabo de 9:15 a 13:45h aproximadamente,no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes serán 5ºA, 3ºC. Os/as  nenos/as que vaian participar nesta actividade terán que traer: Chandal ( o do cole se tiveran), Equipación do mesmo, Mochila de Educación Física e merenda.

II TORNEO de NADAL de Bádminton

organiza o Club Bádminton Tui

patrocina a Deputación de Pontevedra.

O  venres 22 de decembro, de 16:00 a 21:00 h.

no Pabillón do IES San Paio de Tui

Categorías:

SUB 11 - SUB 15 - ABSOLUTO

y también RECREATIVO (categoría destinada a aficionados)

O vindeiro venres 22 de decembro o Club Bádminton Tui organiza o II Torneo de Nadal de Bádminton, que estará patrocinado pola Deputación de Pontevedra. Será no Pabillón do Ies San Paio de Tui. As categorías serán Sub-11, Sub-15, Absoluto e Recreativo.

Inscripción son 5€, siendo gratuita para socios y jugadores del Club Bádminton Tui.

Entregaranse trofeos aos catro primeiros de cada categoría e sorteo de agasallos entre todos os participantes.

Será Necesario inscribirse previamente, adxuntamos ficha aquí, que  deberán enviar cuberta ao e-mail:cbtui2015@gmail.com antes do vindeiro día 12 de decembro.

Para máis  información poden chamar ao teléfono 649 901 305 ou por vía mail a:  cbtui2015@gmail.com

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Alevín do clube Balonmán de Tui está a xogar a  temporada 17/18.  O pasado 18 de Novembro, os nosos deportistas xogaron un partido que gañaron e quedaron moi contentos. Neste equipo xogan do noso colexio: Lucía, Marcos, Marta, Iria e Asun. A súa adestradora é María unha gran xogadora e adestradora que está a facer que este equipo chegue ao máis alto da taboa clasificatoria.

Información facilitada pola familia de Iria Pato. Moitas gracias

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Benxamín do clube Balonmán de Tui está a xorgar a temporada

17/18. O pasado 25 de Novembre os nosos deportistas xogaron esta fin de

semana contra o equipo do Novas. Neste equipo xogan e disfrutan do

balonmán Uxía, Silvia e Lía

Os parciais foron: C.B.Tui- Novás: 10-9/7-9/2-6/7-7

Información facilitada pola familia de Uxía Soliño. Moitas gracias

Por yessica
28/11/17

7º CAMPUS DE NADAL

O Anpa Diomedes do C.E.I.P Nº1 de Tui en colaboración co club Natación Eurocidade Thermalia Baixo Miño, organiza durante o Nadal o 7º Campus de Nadal en horario de 9:00h a 14:00h para nenos e nenas de 3 a 12 anos.

As actividades serán Xogos, Bailes, Talleres de Nadal, Excursión Tren Turístico, etc…

Animádevos a disfrutar da máxia do nadal.