Blog Deporte Escolar

Ceip Nº2-Ceip Nº1 de Tui

Curso 17-18

xoves día 26 de abril de 2018

O vindeiro xoves día 26 de abril de 2018,  terá lugar no pavillón vello de Tui a Xornada de Dinamización Intercentros entre os Ceip Nº2- Ceip Nº1. A xornada levarase a cabo de 9:15 a 13:45h aproximadamente,no Pavillón Vello de Tui e os cursos participantes serán 6ºC, 4ºA. Os/as  nenos/as que vaian participar nesta actividade terán que traer: Chandal ( o do cole se tiveran), Equipación do mesmo, Mochila de Educación Física e merenda.

Día Mundial da Bicicleta

19 Abril 2018

Tódolos anos, o 19 de abril celébrase en todo o mundo o Día Mundial da Bicicleta coa finalidade de promover o uso de este medio de transporte, chamar a atención sobre os dereitos dos ciclistas e destacar os seus beneficios para a saúde e para a movilidade sostible.

Aquí vos deixamos algunhas imaxes para que vos animedes a disfrutar das vosas bicicletas coas vosas familias e que animan a moitos ciclistas a subirse cada fin de semana á súa bicicleta. GuiñoGuiño

Tenis de Mesa 17-18.

Pav. Ceip Sobrada Tomiño. 25 de Abril de 2018

O vindeiro,  Mércores día 25 de Abril,  vai ter lugar a 1ª Xornada da Competición  Escolar de Tenis de Mesa, en horario de 16:00h a 19:45h, da presente campaña Deportiva 17-18 no Pavillón de Sobrada. O autobús sairá do Ceip Nº2 de Tui ás 16:00h e a volta será a carón das 19:45h, pasará polas paradas de Rafi, Rotonda e Areas. Todos os participantes terán que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiveran e chandal do mesmo. Os nenos que vaian a Sobrada directamente terán que estar alí ás 16:15h. Se xurdira algunha dúbida poden chamar ao teléfono: 650602161.

Tenis de Mesa 17-18.

Pav. Ceip Sobrada Tomiño.

18 de Abril de 2018

O pasado,  Mércores día 18 de Abril,  tivo lugar a 1ª Xornada da Competición  Escolar de Tenis de Mesa, en horario de 16:00h a 19:45h, da presente campaña Deportiva 17-18 no Pavillón de Sobrada. Foi unha tarde estupenda na que canda aos nen@s do Ceip Pintor Antonio de Goián, do Ceip de Sobrada, do Ceip de Tebra, do Cep Pedro Caselles e do Ies Anton Alonso Ríos disfrutamos do tenis de mesa. Tamén estiveron con nós algúns xogadores do Club de Tenis de Mesa Monteferreiros, que nos animaron a adestrar no seu club e aprender a xogar mellor a Tenis de Mesa.

23/04/18

O CB Tui Cadete Campión Galego.

Liga 17-18.

O pasado sábado 14 de abril de 2018, o equipo cadete do Club Baloncesto Tui, proclamouse Campión Galego da liga da tempada 17-18. Iste triunfo fase que obteñan o pase directo a xogar o Campionato de España por clubes que se xogará próximamente.

O nososparabéns a: Pau, Jens, Joel, Raul, Alejandro, Alberto, Antón, Lampón, Tilaye, Hugo, Girma, David, Xavi, Pablo, Jorge e coma non aoseu adestrador M.A.Simón e a todo o Club Baloncesto Tui polo gran traballo que están a levar a cabo.