Blog Deporte Escolar

25/06/17

A SELECCIÓN FEMENINA DE BALONCESTO CAMPEONA DE EUROPA

A selección femenina absoluta de baloncesto proclamouse campeona de Europa por terceira vez na súa historia.

Facendo un partido final contra Francia para enmarcar tanto en ataque como en defensa esta xeneración alcanza a súa quinta medalla nos últimos 5 anos.

Ouro no Eurobasket 2013, prata no mundial 2014, bronce no Eurobasket 2015, prata na Olimpiada de Río 2016 e ouro Eurobasket 2017.

Apoiemos máis ao deporte femenino que tantas alegrías nos está dando.

Noraboa chicas!!!

12/06/17

7 CAMPUS URBANOS ANIMATUI

ANIMATUI está organizando o seu 7º campus urbano para os meses de xullo e agosto.

Está destinado a nenos e nenas de 3 a 14 anos, o horario é de 9:00 da mañá a 14:00 horas, puidendo quedar no comedor ata as 16:00.

Organizan diversas actividades deportivas, lúdicas, obradioros....para que os nenos en nenas o pasen ben e disfruten das vacacións de verán.

12/06/17

EXHIBICIÓN DE JUDO

O vindeiro sábado 17 de xuño, terá lugar, as 10:00 horas no pavillón novo de Tui, unha exhibición de Judo. Nela participarán tódolos nenos e nenas que participan nesta actividade extraescolar, para amosarnos o moito que aprenderon e o ben que se lles da.

Animádevos a ir a velos e a animalos.

06/06/17

CAMPAMENTOS DE VERÁN

A Concellería de Deportes do Concello de Tui realizará durante o mes de xullo e o mes de agosto os Campamentos de Verán Tui 2017. Estes campamentos van destinados aos nenos/as e mozos/as de Tui con idades comprendidas entre os 3 e os 12 anos (idades cumpridas antes do inicio do campamento). O desenrolo dos Campamentos de Verán levaranse a cabo co fin de ofrecer unha alternativa lúdica – deportiva - educativa aos nenos/as do concello.

Para máis información preme aqui

Tedes a ficha de inscripción premendo aqui

06/06/17

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Benxamín do clube Balonmán de Tui xogou esta fin de semana do 27 de maio contra o equipo de Salceda.

Os parciais foron: C.B.Tui- Salceda: 9-5/8-8/3-5/11-8

Información facilitada pola familia de Uxía Soliño. Moitas gracias