Super Leo e os seus colaboradores

A Biblioteca do Colexio Promove Actividades Innovadoras para a Formación de Usuarios

Ao longo deste trimestre, a biblioteca do noso colexio estará fervendo de actividades emocionantes destinadas a mellorar as habilidades dos nenos e nenas na investigación, na lectura e no uso eficaz dos recursos dispoñibles. O Equipo de biblioteca e o alumnado de 6º curso uniron forzas para crear unha serie de experiencias envolventes que prometen desafiar, inspirar e divertir.

Unha das iniciativas máis agardadas é o "Scape Room Literario", onde os alumnos serán transportados a unha aventura de aprendizaxe inmersiva, resolvendo enigmas e desvendando misterios relacionados coa literatura e o universo dos libros. Con escenarios coidadosamente elaborados e desafíos intrigantes, esta actividade promete estimular tanto a mente como a imaxinación.

Ademais, os alumnos terán a oportunidade de explorar o mundo dixital co uso da plataforma Genially. A través de presentacións interactivas e dinámicas, serán guiados nunha xornada virtual para descubrir os recursos da biblioteca e acceder a materiais educativos e fondos da biblioteca de maneira eficiente e divertida.

Estas actividades foron meticulosamente planeadas polo dedicado equipo da biblioteca, xunto coa colaboración inspiradora do nenos e  nenas colaboradoras de 6º curso, que achegaron as súas ideas creativas e enerxía contaxiosa para o proxecto.

O obxectivo destas actividades vai máis aló de simplemente ensinar o básico da biblioteca. Buscamos cultivar no alumnado habilidades de investigación crítica, pensamento creativo e autonomía no aprendizaxe, preparándoos para enfrontar os desafíos académicos e persoais con confianza e entusiasmo.

Estamos ansiosos por ver ao noso alumnado mergullándose nestas experiencias únicas de aprendizaxe e saíndo da biblioteca cunha nova apreciación polo poder do coñecemento e da imaxinación.

Úneste a nós nesta emocionante xornada de descubrimento na Biblioteca do Cole!

Formación de usuarios en 1º de EP

Formación de usuarios en 2º de EP