Mochilas pola Lingua 2015

Dende o Equipo de Normalización do CEIP CONDESA DE FENOSA (O Barco de Valdeorras”-Ourense), queremos presentarvos a última das actividades que se desenvolveron co gallo da celebración do mes das letras:

MOCHILAS POLA LINGUA”

Trátase dunha saída, realizada a pé, para coñecer en profundidade unha localidade próxima da nosa contorna. Nesta actividade, se visitarán os lugares e edificios históricamente máis relevantes da localidade, se escoitarán charlas por expertos, e se realizarán actividades de campo e dinámicas que nos permitirán comprobar a adquisición de contidos polo alumnado.

Así mesmo, disfrutaremos dunha xornada lúdica de convivencia entre o alumnado, na que o amor polo noso e lingua galega son os verdadeiros protagonistas.

Para esta ocasión, a localidade elixida, é VILOIRA DE VALDEORRAS, unha localidade que aínda que próxima e visitada, é unha grande descoñecida para o noso alumnado.

Aínda que por norma habitual finalizamos o mes de maio con esta actividade, por cuestións do calendario de actividades dos destinatarios, tivemos que retrasar a súa realización para o día 11 de xuño en horario escolar reducido (xornada de mañá de 9:15 a 14:15).

Como sempre, a continuación nun documento SCRIBD, atoparedes en detalle toda a información e galería de imaxes desta actividade que realizamos.

Mochilas Pola Lingua 14 15