O ALUMNADO DO RIBEIRA DO LOURO ELABORA UN DIARIO COLECTIVO DO CONFINAMENTO ESCOLAR POLA COVID 19

O Texto poético titulado Da corentena á desescalada conmemora as Letras galegas dedicadas este ano a Carvalho Calero.

Na semana na que estariamos celebrando no instituto a Semana das Letras Galegas, o equipo de Normalización e Dinamización Lingüística convidou ao alumnado que se atopa telebraballando, a festexar a grande data da lingua galega coa realización dun diario colectivo realizado de xeito voluntario desde as súas casas.

O Proceso baseouse en  escribir dous enunciados, dous pensamentos, dúas frases, dous versos, dúas breves ideas sobre o significado, os sentimentos durante o confinamento forzoso pola pandemia da COVID 19. A segunda idea versaría acerca da súa visión e expectativas da chamada desescalada. Con todo o material recollido  compúxose un “texto poético ilustrado” que levou por nome  “Da corentena á desescalada. Diario dun confinamento escolar”

Carvallo Calero

Para homenaxear o autor Ricardo Carvalho Calero, alumn@s de 3º da ESO realizaron unha presentación biobibliográfica con carácter didáctico para toda a comunidade escolar.

Da Corentena á desescalada1.02 MB
Ricardo Carvalho Calero Letras Galegas 2020505.48 KB