Proxecto Ríos

Durante o primeiro trimestre, parte do alumnado de 1eiro da ESO participou no proxecto de Erasmus LivingRivers coa recollida de microtoponimia que bordease diferentes afluentes do río Louro e beiras dese mesmo río. O requisito de escolla é que se situasen nos concellos do Porriño e Mos, localidades do noso estudantado.

Este foi un traballo con diferentes fases. En primeiro lugar, as estudantes tiveron que investigar cal era o río ou afluente que tiñan máis preto das súas residencias. Deste modo, pasaron a coñecer unha pequena parte da inmensa riqueza hídrica que ten a nosa contorna.

Unha vez determinada a área de traballo, aprendemos a usar os mapas con información catastral. E, finalmente, coñecemos como se debe realizar un traballo de recollida toponímica: a localización dos espazos de interese, a escolla da persoa informante adecuada e a gravación da entrevista que nos daría a información que precisamos.

Foi un traballo moi completo con un interesante resultado que podedes consultar na foto que acompaña este artigo e no doc anexo a este.

Mais aínda non acabou o noso traballo dentro deste proxecto...

Microtoponimia-convertido.pdf2.53 MB