Marzo 2021

VISITA DE PAULA GÓMEZ GONZÁLEZ DO IES A BASELLA

O pasado día un de marzo tivemos unha sesión de docencia externa coa profesora Paula Gómez González, do IES A Basella, na que intercambiamos experiencias e que nos serviu de inspiración para a nosa actividade.

Noraboa a todo o equipo de biblioteca do IES A Basella polo seu traballo!

RECOMENDACIÓNS 8 DE MARZO

Xa podedes atopar en Biblioribeira unha escolma de libros e películas vencellados ao 8 de marzo, Día Internacional da Muller.

DÍA MUNDIAL DA POESÍA

O Día Mundial da Poesía, celebrado cada ano o 21 de marzo, conmemora en verbas da UNESCO unha das formas máis prezadas da expresión e identidade lingüística da humanidade. A poesía, practicada ao longo da historia en todas as culturas e en todos os continentes, fala da nosa humanidade común e dos nosos valores compartidos, transformando o poema máis simple nun poderoso catalizador do diálogo e a convivencia pacífica.

Aquí podes atopar o resto do videopoemas do noso alumnado.

NOVIDADES

Dende Biblioribeira queremos desexarvos unhas felices vacacións cunha escolma de novidades que xa está agardando por vós.

Felices lecturas!