Outubro 2015

Benvid@s á biblioteca escolar, curso 2015-2016

Benvid@s

Sorry, flash is not available.

Diverler 15-16. O clube de lectura de Biblioribeira.

O vindeiro martes 13 darán comezo os encontros do noso club de lectura Diverler. O funcionamento do clube será unha continuación dos cursos anteriores: segundos martes de cada mes. Os arredor de sesenta alumnas e alumnos que forman parte do clube poderán disfrutar destas lecturas, algunhas xa rulan polo insti! Risa

Matar a un ruiseñor, Harper Lee

Granxa dos animais, George Orwell

Lume de cobiza, Miguel Anxo Fernández

La cena secreta, Javier Sierra.

Bieito Dubidoso, Roque Cameselle.

Campo de fresas, Jordi Sierra i Fabra.

Chamádeme Simbad, Francisco Castro.

La fórmula mágica del profesor, Yoko Ogawa.

Un bosque cheo de faias, Francisco Castro.

La lección de August, R.J. Palacio

Como en antos anteriores combinaremos lecturas e cine, linguaxe impresa e audiovisual.

In memoriam Henning Mankell

Henning Mankell, autor sueco nacido en 1948, ven de falecer aos 67 anos. Viviu a cabalo do seu país natal e Mozambique, onde dirixiu o teatro nacional Avenida de Maputo.

Autor prolífico de literatura infantil e xuvenil ("El perro que corría hacia una estrella", "Jugar con fuego"), ensaios ("Moriré, pero mi memoria sobrevivirá"), novelística negra e outros xéneros ("La leona blanca", "Cortafuegos", "Asesinos sin rostro" con Kurt Wallander como protagonista principal, "El chino" "El cerebro de Kennedy")

A última entrega foi "Arenas movedizas", onde deu conta, con entereza, do seu enfrontamento coa morte.

Está considerado como o gran referente da novela negra escandinava. Herdeiro do matrimonio Maj Sjowall e Per Wahloo, creadores do detective Martín Beck, inspiración segundo recoñeceu o propio Mankell, do seu afamado inspector Wallander, antiheroe, que alterna incoherencia, ironía, grandeza e, sobre todo, humanidade en todos os niveis.

As súas obras deixan ao descuberto outra cara de Suecia, tan idilícamente presentada a cotío. O seu estilo é sobrio, frío e sen alardes para a galería.

Unha constante na súa vida foi a conciencia cívica e un alto valor ético, que o levou a estreitar lazos con África.

Julio Abalde

En Biblioribeira tedes varios títulos do autor á vosa disposición Guiño

24 outubro "Biblioteca escolar, base de exploracións"

"Biblioteca escolar, base das exploracións" é o lema que se pode ler no cartel da campaña anual de bibliotecas escolares da Consellería. Con el convidamos á comunidade educativa do noso centro a explorar o mundo. Queremos celebrar o día da biblioteca convidándovos a que pasedes, a que viaxedes por mundos reais ou imaxinarios e que atopedes na biblioteca un espazo especial.

Para commemorar este día realizaremos unha actividade de lectura compartida de poemas orixinais xunto coa Biblioteca escolar Biblosvivos no IES Pedras Rubias de Salceda de Caselas o 4 de novembro, do noso centro participarán @s alumn@s:

Sara Norniella López (gañadora do Premio de Poesía Rosalía de Castro 2015 na categoría do 1º ciclo da ESO.)

Laura Mazoy García

Clara Lorenzo Martínez