CHARLA DISCURSO PUBLICITARIO

IV XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL

No eido das IV Xornadas de Orientación Laboral, organizadas polo departamento de FOL do noso centro, tivemos a sorte de contar coa conferenciante Dona Noelia Estévez Rionegro, profesora da USC, que nos deu unha charla titulada: Discurso Publicitario.

Nesta conferencia, o noso alumnado puido achegarse a linguaxe no mundo publicitario, e constatar a continua presenza de estereotipos, dos que normalmente non nos percatamos, e que amosan como dende moi novos a publicidade inflúe sobre o noso comportamento e o noso modo de actuar.

A través de distintos exemplos puideron constatar claramente como a linguaxe é distinta cando o produto se destina a homes ou mulleres, ou a nenas e nenos.

Na seguinte charla destas xornadas tivemos un taller práctico sobre primeiros auxilios, impartido polo alumnado do ciclo de emerxencias sanitarias, organizado polo seu profesor Aleixo Vilas.