Introdución aos e-téxtiles na Fundación Barrié. Exposición de Norman Parkinson

Hoxe, o alumnado de Programación de 1º da ESO, acudiu á Fundación Barrié en A Coruña para realizar un obradoiro e coñecer o traballo do fotógrafo Norman Parkinson. Despois de charlar de fotografía e historia da moda, acudimos ao taller para realizar a que, para moitos, seica foi a súa primeira cita coa costura. Para qué? Para iniciarnos nunha das tendencias que pode vir na moda do futuro, os e-téxtiles . Como esta era só unha iniciación o que fixo cada alumno/a asistente ao obradoiro foi coser unha luz LED nun pequeno anaco de fieltro, para logo comprobar o seu funcionamento e realizar un pequeno programa con Scratch e a controladora MakeyMakey.

Pequena reflexión tras o taller: é interesante que aprendades a empregar a agulla e o fío, poden ser tremendamente útiles e ... non morden Guiño.

Premede nas frechas para navegar polas fotografías ou visitade o álbum da actividade na galería fotográfica do centro.

Álbum: Actividades 2019-2020 -> Brazaletes intelixentes na Fundación Barrié