Obradoiro de Poesía Escrita, por Apiario. 25-26.IV.2018

Grazas á colaboración entre o Equipo de Normalización e Dinamización Linf¡güística que coordina Xan Munín no noso instituto, e o  Servicio de Normalización Lingüïstica do Concello de Betanzos, o mércores 25 e o xoves 26 dous grupos de 3º de ESO ( 3º D e 3º C respectivamente) poderán participar nun obradoiro de poesía escrita.

A actividade estará dirixida por unha das compoñentes do colectivo Apiario, Antía Otero que deste xeito explica a súa proposta para o noso alumnado:

Ante a grande barreira que soe provocar tratar a poesía co alumnado, este obradoiro busca desmitificar multitude de tópicos que xorden neste xénero.

Afrontando a sesión dende o sensorial e o interdisciplinar, a través do debate colectivo ao redor das nosas experiencias, do emprego da propia voz para escoitar as palabras no eco, da relación que se crean entre elas na sinestesia e noutros recursos estilísticos... achegarémonos ao misterioso xogo e á revelación que proporciona a poesía, para chegar á escrita colectiva na segunda parte do encontro.