¡ Onte atopouse un "cadáver exquisito" en 4º D !

¡Que non cunda o pánico! ¡Non é que teñamos un asasino en serie merodeando polos andeis do Aguiar!

"Cadáver exquisito" é un xeito de creación colectiva de textos e imaxes  que consiste en plasmar ( inicialmente a través da escrita) unha idea, sentimento, imaxe.... a continuación doutra sen coidar da coherencia ou do sentido que o resultado final puidiera ter. Escríbese nun papel, dóblase (de xeito que fique agachado o escrito) para que o seguinte autor continue a obra. Ao final desprégase o papel para coñecer o resultado. A técnica pronto pasou da escritura ao debuxo e ao "collage". O xogo foi popularizado -a partir dun antigo pasatempo de salón- polos membros da corrente surrealista ( Breton, Paul Éluard o Tristán Tzara) a principios do siglo XX e recibe o seu nome da que se considera que foi a primeira oración creada a partir deste método: "El cadáver exquisito beberá el vino joven".

Os "surrealistas" alumnos e alumnas de 4º D,  acompañados pola súa profesora de ámbito, Concha Barrilero, deron en confeccionar un par destes cadáveres, un na versión textual e outro na gráfica, que agora vos presentamos.

Labios de carmín,

ojos color mar,

piel blanca como nieve,

manos de cristal,

eres perfecta como un diamante,

eres perfecta como una flor en primavera,

hermosa y vivaz.

Eres como la estrella fugaz que cruza el firmamento,

brillante y rápida

un amor de verano

intenso y fugaz

eres como la nieve en verano

mágica y extraña

como la luna que sale en las mañanas

y el sol de todas las noches

las lágrimas de las nubes

que sueltan toda su rabia

esperando a que salga el sol

con toda su magia

y se acaben las lágrimas

y se despeje el cielo

y tus manos acaricien mi pelo

y tus labios me recorran el cuerpo

y tu boca que calle el silencio

¡y tú!, regálame ese beso.

Rosmery, Cinthia, Cintia, Sara, Nicole

4º ESO - D