INFORMACIÓN XERAL
POR QUE CURSAR ESTE CICLO FORMATIVO?
Segundo a rede profesional Linkedin, entre os perfís profesionais máis demandados en España para o 2021 están:
- Profesionais de venda minorista.
- Profesionais de marketing dixital.
- Expertos en atención ó cliente.
- Expertos en comercio eléctrónico.
O obxectivo dos ciclos formativos é obter as aptitudes necesarias para enfrontarse ás situacións laborais actuais e futuras, e asumir autoridades de coordinación e programación nunha profesión, así como do traballo das persoas e facer as oportunas verificacións e valoracións.
Os ciclos formativos de grao superior están dirixidos a alumnado que busca estudios superiores prácticos, que os cualifiquen para incorporarse ó mundo laboral.
Esta formación leva a unha titulación de nivel superior, vixente e con futuro, que te preparará para tarefas de mandos intermedios. Obterás a cualificación necesaria para realizar traballos técnicos propios da profesión, pero tamén para asumir responsabilidades de planificación, organización e control.
A diario as empresas realizan xestións comerciais de compravenda e distribución de produtos e servizos e organizan a implantación e animación de espazos comerciais, esta é a formación que che ofrece o título de Técnico Superior en Xestión de Vendas e Espazos comerciais.
QUE VAS APRENDER?
- Aplicar técnicas de marketing convencional e dixital.
- Deseñar o interior e o exterior do comercio.
- Comunicarte e negociar con clientes e proveedores.
- Organizar equipos de traballo e equipos de forma eficiente.
- Estratexias para incrementar beneficios e reducir custos.
- … e moitas máis competencias.
FICHA TÉCNICA
Grao: CICLO FORMATIVO DE GRAO SUPERIOR
Titulación: TÉCNICO OU TÉCNICA SUPERIOR EN XESTIÓN DE VENDAS E ESPAZOS COMERCIAIS
Entorno: ECONÓMICO E EMPRESARIAL
Familia profesional: COMERCIO E MARKETING
Sistema: LOE
Duración: 2000 horas (2 cursos académicos)
Distribución: 1614 horas lectivas + 384 horas prácticas FCT.
Horario:
Mañá: 8:40 a 14:15
Tarde (luns e martes): 4:00 a 18:30
Máis información: Acceso ó currículo
PLAN DE ESTUDIOS?
1º CURSO |
2º CURSO |
||
Módulo |
Horas |
Módulo |
Horas |
Formación e orientación laboral |
107 |
Escaparatismo e deseño de espazos comerciaies |
105 |
Inglés |
160 |
Formación en centros de traballo |
384 |
Investigación comercial |
132 |
Loxística de almacenamento |
123 |
Márketing dixital |
187 |
Loxística de aprovisionamento |
105 |
Políticas de márketing |
187 |
Organización de equipos de vendas |
87 |
Xestión económica e financeira da empresa |
187 |
Proxecto de xestión de vendas e espazos comerciais |
26 |
|
|
Técnicas de venda e negociación |
105 |
|
|
Xestión de produtos e promocións no punto de venda |
105 |
QUE É O PROXECTO DE XESTIÓN DE VENDAS E ESPAZOS COMERCIAIS?
Os ciclos formativos de grao superior incorporan un módulo profesional de proxecto de acordo coas características da actividade laboral do ámbito do ciclo formativo e con aspectos relativos ó exercicio profesional e á xestión empresarial.
Este módulo ten por obxecto a integración das diversas capacidades e coñecementos de todos os módulos do ciclo, o que se concreta en proxectos que contemplen as variables tecnolóxicas e organizativas relacionadas co título.
Este módulo organízase sobre a base da titoría individual e colectiva, e desenvólvese durante o último período do ciclo formativo e avalíase unha vez cursada a formación en centros de traballo.
CANDO REMATES OS ESTUDOS, EN QUE PODES TRABALLAR?
-
Xefe/a de vendas.
-
Representante comercial.
-
Axente comercial.
-
Encargado/a de tenda.
-
Encargado/a de sección dun comercio.
-
Vendedor/a técnico/a.
-
Coordinador/a de comerciais.
-
Supervisor/a de telemarketing.
-
Merchandiser.
-
Escaparatista comercial.
-
Deseñador/a de espazos comerciais.
-
Responsable de promocións no punto de venda.
-
Especialista en implantación de espazos comerciais.
EN QUE TIPOS DE EMPRESAS PODES TRABALLAR?
-
Empresas de distribución comercial maiorista e/ou minorista, no departamento de compras, vendas, deseño e implantación de espazos comerciales, comercial ou de marketing.
-
Entidades financeiras e de seguros, no departamento de vendas, comercial ou de marketing.
-
Empresas intermediarias no comercio como axencias comerciais, e empresas de asesoramento comercial e xurídico, entre outras.
-
Empresas de loxística e transporte.
-
Asociacións, institucións, organismos e organizacións non gubernamentais (ONG).
E, QUE PODES ESTUDIAR DESPOIS?
-
Calquera ciclo formativo de grao medio ou superior. Ademáis, para no caso do CS de Marketing e Publicidade da acceso directo ó segundo curso.
-
Calquera ensinanza universitaria de grao, de modo directo, sen necesidade de proba. Se o título universitario ten limitación de prazas o acceso farase tendo en conta a nota media do ciclo formativo. As persoas que se gradúan nun ciclo formativo de grao superior poden obter a validación de créditos universitarios ECTS.
CALES SON OS REQUISITOS PARA ACCEDER?
-
Título de bacharelato LOXSE, de bacharelato LOE ou de bacharelato LOMCE.
-
Título universitario.
-
Título de técnico superior ou de técnico especialista.
-
COU/PREU/bacharelato sen modalidade ou outros equivalentes.
-
BUP.
-
Título de técnico.
-
Outros estudos declarados equivalentes, para os efectos académicos, a algún dos anteriores.
-
Tamén poderán acceder as persoas que superasen a proba de acceso a ciclos formativos de grao superior de formación profesional ou a proba de acceso á universidade para maiores de 25 anos.