« Week of Maio 6, 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom

B1B

all day

O alumnado de E1 asistíu a unha actividade de Normalización sobre Luísa Villalta da man de Polo Correo do Vento, organizada polo concello de Betanzos e o Equipo de Dinamización Lingüística.

all day

Hoxe foi a última sesión do Club de Lectura en francés con alumnado de E4 e B1. Léronse tres obras: Voyage en Auto-Stop, Train de nuit e On a volé Mona Lisa.

O club, ademais, servíu para preparar o DELF B1 dos estudantes de bacharelato.

Grazas pola vosa participación e entusiasmo!

all day

Visita de 2º ESO A e B por Betanzos.

all day

Os grupos de B1A e de E4A foron hoxe practicar piragüismo.

all day

Interesantes charlas sobre nutrición a cargo de Saúl Sánchez para o alumnado de 4º da ESO, que estiveron moi atentos e consultaron dúbidas alimenticias.

E4B

all day

Xa temos rematado o novo recuncho na Biblio: o Xardín dos Libros, un espazo con propostas para ler nun ambiente de calma coma a que nos ofrece a natureza. Achégate e goza desta novidade na Biblio!

Moitas grazas a X. M. Reybao polo magnífico mural pintado que fai que o recuncho sexa aínda máis bonito.

Start: 10/05/2024 07:40

Nós, 10 de maio de 2024.
all day

O alumnado de E1 participa na Carreira Solidaria por Betanzos organizada polo CEIP Vales Villamarín.

Start: 10/05/2024 11:50

Alumnado proxecto competencial de E3 visita o Pazo.

Start: 11/05/2024 16:51

Agradeceriamos saber dicir quen é o autor da ilustración do Museo de Pontevedra

É perfecta para explicar cal é o pracer que obtén o lector dos poemas de Música reservada