« Week of Outubro 5, 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 07/10/2020 17:02

O escritor, periodista e tradutor Xesús Fraga ven de publicar a versión ao galego dun fito da narrativa universal do século XX: On the road, de Jack Kerouac.
Afortunadamente, xa podemos contar con esta «biblia da xeración beat» nos estantes da nosa biblioteca.

Conecín a Dean pouco despois de separármonos a miña muller e mais eu. Viña de superar unha doenza grave da que agora non me peta falar, agás que estaba relacionada con aquela triste e tan fatigosa separación e a miña impresión de que todo estaba morto.

I first met Dean not long after my wife and I split up. I had just gotten over a serious illness that I won’t bother to talk about, except that it had something to do with the miserably weary split-up and my feeling that everything was dead.

Fai varios días Xesús Fraga respondía ás preguntas de La Voz de Galicia sobre a súa versión de On the road e falaba dos seus proxectos, ente os que conta o seu desexo de poder presentar Virtudes (e misterios), libro do que vai a saír próximamente a súa segunda edición.
Start: 08/10/2020 20:00

O próximo martes 13 comeza

HORA DE LER

Durante os quince primeiros minutos da primeira sesión os alumnos de ESO poden ler os libros, comics, revistas... que traian da súa casa.

Tamén estarán á disposición do alumnado e profesorado en ALTO RISCO e na páxina web, polo menos, dúas suxestións semanais de lectura.