FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDA MATERIAL ESCOLAR

Está aberto o prazo para solicitar axudas para material escolar e Fondo libros. Dado que somos centro E-Dixgal os cursos de 1º, 2º e 3º da ESO contarán con libro dixital e, polo tanto, non teñen dereito ao Fondo libros pero si contarán cun ordenador portátil en préstamo.  O curso de 4º da ESO si ten dereito ao Fondo libros.

Todos os cursos da ESO teñen dereito, segundo os parámetros establecidos, á axuda por material escolar.

A modo resumo:

• Axudas ESO: 1º, 2º, 3º (Material Escolar) 4º (Libros de texto e material escolar)
  • REQUISITOS: Ter devoltos os libros do curso 2020/21.
  • EXCLUSIÓN: A falta de devolución dos libros de texto será causa de EXCLUSIÓN da participación no fondo solidario.
  • SOLICITUDES:
    1. Unha solicitude única por familia para todos os fillos e fillas do centro.
    2. Desde o 21 de maio ao 22 de xuño de 2021. (todos e todas os/as que teñan dereito, aprobados e con pendentes para setembro).
  • DOCUMENTACIÓN:
    1. SOLICITUDE que se obtén na conserxería ou en http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros
    2. Fotocopia dos DNI de todos os membros da unidade familiar.
    3. Fotocopia do libro de familia en que figuren todos os membros da unidade familiar.
  •  LUGAR DE PRESENTACIÓN: Na SECRETARIA do instituto.
  • SUBSTITUCIÓN LIBRO FAMILIA

a) Sentencia xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

b) Certificado ou volante de convivencia.

c) Informe dos servicios sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

d) Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza a Xunta de Galicia.

NOTA: O alumnado ten a obriga de conservar en bo estado os libros de texto adquiridos na súa integridade con cargo ao importe das axudas, así como incorporalos, ao rematar o curso escolar 2020/2021 (xuño ou setembro, segundo o caso), a un fondo solidario que se constituirá no centro (banco de libros).

IMPORTANTE : Solicitude única por familia para todos os fillos e fillas.

Podes consultar toda a información na Orde do 6 de maio de 2021.

Máis información na web de fondo libros: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/