DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ALUMNADO ESO, EDU.ESP.

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

IMPRESO DE SOLICITUDE

RESUME INFORMACIÓN

PROTOCOLO ADAPTACIÓN CONTEXTO COVID-19 CENTROS EDUCATIVOS

Consulta aquí o protocolo da Consellería de Educación par a Adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021.Tamén podedes consultar nesta outra ligazón o Resumo do Protocolo COVID-19 do IES Campo de San Alberto.

PROTOCOLO CONSELLERÍA EDUCACIÓN

- PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 IES CSA CURSO 20-21

-  ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO COVID-19

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E VALES MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE DE VALES CONCEDIDOS

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS LIBROS DE TEXTO

Os vales pódense recoller na oficina da secretaria do centro de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas.

DÍA NON LECTIVO NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO

Segundo o calendario escolar 2020-2021, Orde do 25 de xuño de 2020 no DOG Nº 136 do xoves 9 dde xullo, no seu Artigo 7, punto 2, o noso IES escolleu como día non lectivo o luns 9 de novembro de 2020.

Luns 9 de novembro de 2020

non haberá actividades lectivas e o centro permanecerá pechado.

CARTA DE BENVIDA CURSO 2020-2021

NOVO CURSO ESCOLAR 2020-2021

FIN DE CURSO 2019-2020

CICLOS FORMATIVOS:

Consultade aquí as horas de entrega de notas o venres 26 de xuño.

ESA:

As cualificacións finais publicaranse no Abalar Móbil o XOVES 25 XUÑO 2020.

Se algún alumno ou alumna non recibe correctamente as súas cualificacións pode poñerse en contacto co titor ou titora concertando unha cita para a entrega do boletín de notas.

INSTRUCIÓNS PARA CADA CURSO POR ABALAR MÓBIL E CORONAXENDA NA MARXE DEREITA DESTA WEB.

Ampliación de matrícula (ESA)

Formulario de ampliación de matrícula en Módulos 2 e 4 da ESA

Todos aqueles alumnos e alumnas que obtiveron unha cualificación positiva en un ou máis ámbitos na avaliación extraordinaria da Educación Secundaria para Persoas Adultas, con data 21/05/2020, deberán pasar pola secretaría do IES Campo de San Alberto, en horario das 10 ás 13 horas, para cubrir o formulario de ampliación de matrícula.

O prazo para facer efectiva a ampliación remata o día 25/05/2020 ás 13:00 horas.

AXUDAS LIBROS, MATERIAL ESCOLAR FONDO DE LIBROS CURSO 2020/2021

Publicouse no DOG do martes 19 de maio de 2020 a orde para solicitar as axudas para libros e material escolar para o alumnado de 1º a 4º de ESO. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

As solicitude presentaranse preferentemente via telemática a través da aplicación Fondolibros

O plazo de presentación de solicitudes é do 20 de maio ata o 19 de xuño ambos incluidos.

Poden descargar o manual do cidadán fondolibros aquí.

O alumnado de 1º e 2º ESO solicita o vale de material escolar (porque están no proxecto Edixgal e contan cun ordenador)

O alumnado de 3º e 4º ESO solicitará o vale de material escolar e o de libros de texto.

O noso servicio administrativo de recollida de documentación será no seguinte horario:

MARTES, XOVES E VENRES de 9:30 A 13:30 horas.