Presentación da revista Entrepontes

O venres 3 de maio tivo lugar a presentación da revista do centro, Entrepontes, que recolle os traballos realizados polo alumnado ao longo do curso pasado.
Este número está dedicado ao mundo do mar, así que os diferentes proxectos de investigación xiraron arredor deste tema. O acto contou coa presencia de mariscadoras, redeiras e outras persoas vinculadas ao mundo do mar, así como coa coordinadora do Plan Proxecta, Educación Patrimonial, da Consellería de Educación, Mariña López.

Na foto aparecen de esquerda a dereita, Liliana Solís, Inés Vázquez, Celeste Pintos, Mariña López, Rosa Andión e Uxía Miguéns. Podes picar na imaxe para acceder a canalbarbanza e ver vídeos e mais información.

Exames extraordinarios da ESA

Ruta literaria das EBI

No marco do novo proxecto "En algún lugar de esta aula...", o alumnado das Ensinanzas Básicas Iniciais de adultos fixo unha ruta literaria por Orihuela e os poetas do Sur. Podes ler os artigos da prensa picando nas imaxes.