REUNIÓN FAMILIAS NOVA INCORPORACIÓN 2021-2022

1º BACHARELATO CURSO 2021-2022:

Convócase ás familias do alumnado de nova incorporación no IES Campo de San Alberto para o curso 1º Bacharelato.

• LUGAR: Patio cuberto do instituto

• DÍA: LUNS 21 XUÑO 2021

• HORA: 18:00 H.

• ORDE DO DÍA: Benvida e acollida ao noso centro e información sobre a matrícula para o novo curso.

• Normas COVID:

• Uso mascarilla obrigatorio

• Desinfección de mans á entrada do centro

• Unha persoa por familia (aforo limitado)

1º ESO CURSO 2021-2022:

Convócase ás familias do alumnado de nova incorporación no IES Campo de San Alberto para o curso 1º ESO.

• LUGAR: Patio cuberto do instituto

• DÍA: LUNS 21 XUÑO 2021

• HORA: 19:00 H.

• Normas COVID:

• Uso mascarilla obrigatorio

• Desinfección de mans á entrada do centro

• Unha persoa por familia (aforo limitado)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR 2021-2022

CONSULTA AS BASES NO DOGA AQUÍ

- ANEXO I

- ANEXO II

CRIBADO EN FARMACIAS AO ALUMNADO DE 12 A 17 ANOS

O luns 19 de abril comezará  un programa para a detección de SARS-CoV-2 con mostra de saliva en poboación asintomática de 12 a 17 anos coa colaboración das oficinas de farmacia da provincia da Coruña.

Por este motivo, informamos ao alumnado e as familias sobre a existencia deste programa, para que asistades á vosa farmacia de referencia onde vos informarán sobre o procedemento de toma de mostra e vos proporcionarán o tubo de recollida.

Trátase dunha campaña de detección de poboación asintomática, polo que se unha persoa ten síntomas compatibles deberá contactar con seu centro de saúde.

Moitas grazas pola colaboración na difusión deste programa.

Oferta Educativa para o curso 2021-2022

Trípticos Oferta Educativa curso 2021-2022:

VACACIÓNS DE NADAL 2020

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ALUMNADO ESO, EDU.ESP.

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

IMPRESO DE SOLICITUDE

RESUME INFORMACIÓN

DÍA NON LECTIVO NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO

Segundo o calendario escolar 2020-2021, Orde do 25 de xuño de 2020 no DOG Nº 136 do xoves 9 dde xullo, no seu Artigo 7, punto 2, o noso IES escolleu como día non lectivo o luns 9 de novembro de 2020.

Luns 9 de novembro de 2020

non haberá actividades lectivas e o centro permanecerá pechado.

CARTA DE BENVIDA CURSO 2020-2021

NOVO CURSO ESCOLAR 2020-2021

PROTOCOLO ADAPTACIÓN CONTEXTO COVID-19 CENTROS EDUCATIVOS

Consulta aquí o protocolo da Consellería de Educación par a Adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021.Tamén podedes consultar nesta outra ligazón o Resumo do Protocolo COVID-19 do IES Campo de San Alberto.

PROTOCOLO CONSELLERÍA EDUCACIÓN

- PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 IES CSA CURSO 20-21