Información e documentos para formalizar a matrícula

Documentos e Matrícula

Importante: esta Aula Mentor pecha coa convocatoria 151 de xuño de 2024. Non se poderán formalizar mais matrículas.

A matrícula inicial nun curso (2 meses, 48 €), da dereito de acceso á plataforma de formación (CVE), asistencia titorial continuada e dúas convocatorias para superar a proba presencial. En caso de necesitalo, pódese ampliar o tempo de realización do curso recargando cantas veces sexa preciso, a razón de 24 €/mes adicional.

A matrícula pode realizarse presencialmente (durante o curso escolar) ou remitindo a seguinte documentación ao correo electrónico do Administrador: noia@aulamentor.es

- Formulario de matrícula

- Fotocopia do DNI

- Fotografía tamaño carné (pode ir no formulario)