Adaptacións das actividades ao marco da pandemia

A situación actual levanos a unha adaptación e flexibilización da programación da materia, buscando os obxectivos esenciais e aprendizaxes imprescindibles para o alumnado, con actividades e tarefas que primen a SEGURIDADE, PROMOCIÓN E PROTECCIÓN DA SAÚDE tanto individual como colectiva.

Neste curso, tal como establecen as recomendacións sanitarias, darase prioridade, sempre que as condicións meteorolóxicas o permitan, ao uso de espazos exteriores ao aire libre, tanto fóra como dentro do centro.

Practicamos actividades como plogging (O plogging é unha actividade que comezou en Suecia, ao redor do ano 2016, combinando camiñar ou correr con recoller lixo na natureza) ou rutas de sendeirismo.

Expoñemos a continuación algunha das actividades realizadas:

Plogging

Plogging 3

Plogging 1

Plogging 2

Rutas de sendeirismo

Ruta 1º Bach B 3-11-20  Ruta 1°ESO12-11-20

Ruta 2 ESO 12-11-20       Ruta 4°B 12-11-20

Ruta 4A 30-11-2020 Ruta 1 Bach A 30-11-20

Ruta 2ESOB 27-11-20  Plogging PEVS 2 ESO 2-12-20

Plogging PEVS 2 ESO 9-12-20

Campo a Través

O 10 de xaneiro de 2020 o IES Campo de San Alberto participou na competición de Campo a Través, en Porto do Son, dentro das actividades de deporte escolar que se desenvolven no centro.

Campo a través

Rafting rio Ulla

Impresionante descenso do alumnado de 4º ESO e 1ª Bacharelato sobre o río Ulla e nun entorno natural privilexiado. Diversión, actividade física, emoción, risco..., pero todo baixo control pola gran coordinación e traballo en equipo de cada un dos membros das 5 embarcacións.

Bo traballo, rapaces!

Liga interna fútbol sala

"Os Galácticos" equipo campión da liga interna 2015/16

Campionato provincial de carreira de orientación

Campión categoría cadete

Participantes carreira de orientación

campionato bádminton

Campións categoría masculina

Campionas sección feminina

Participantes campionato bádminton

Carreira de campo a través en Porto do Son

O 16 de decembro tivemos a segunda proba de campo a través do curso. O instituto participou con representación nas categorías de infantil e cadete, tanto masculinas como femininas. Estas carreiras celebráronse no campamento Virxe do Loreto en Porto do Son. O día estaba perfecto para desfrutar da actividade.

Campionato de Bádminton cadete en Serra de Outes

Alumnado da categoría cadete do centro acudiu, o 3 de decembro, a Serra de Outes para participar nun campionato de bádminton.

Foron acompañados polos profesores de Educación Física.

badminton

Campionato infantil de bádminton en Serra de Outes

Un grupo de alumnado de 1º e 2º de ESO do centro acudiu, o 26 de novembro, a Serra de Outes para participar nun campionato de bádminton na categorías infantil, masculina e feminina.

Foron acompañados polos profesores de Educación Física.

Presentación do derbi Deportivo Celta do 21 de novembro do 2015

O alumnado de 3º ESO  do IES Campo de San Alberto e de 1º Bacharelato do IES Virxe do Mar participaron nunha excursión conxunta para asistir na Cidade da Cultura á presentación do derbi galego entre o Deportivo e o Celta deste sábado 21 de novembro en Riazor.

Presentouse unha peza audiovisual que invita ás dúas afeccións a unirse para gozar do noso derbi "Imposible sen ti".

A este acto acudiron, entre outros, os adestradores dos dous equipos, Víctor Sánchez del Amo e Eduardo Berizzo,  os xogadores Álex Bergantiños e Sergio Álvarez, o secretario xeral para o Deporte, José Ramón Lete Lasa e o presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez FeijóoO acto foi presentado por Terio Carrera.

Ao final do acto o alumnado poido facer preguntas e fotografiarse cas personalidades asistentes.

A noticia saíu en numerosos xornais e programas de televisión.