Parodias de antroido

Letra

Letra

Presentación Laura Lojo

Laura LojoLaura LOJO RODRÍGUEZ é profesora titular no Departamento de Filoloxía Inglesa e Alemá da Universidade de Santiago de Compostela, onde ensina literatura en lingua inglesa e estudos de xénero. Laura dirixe o grupo de referencia competitiva ‘Discurso e Identidade’, financiado pola Xunta de Galicia, e o grupo de innovación docente ‘Identidade e Estudios de Xénero na cultura e literatura anglófona’.

Presentación sobre Virxinia Woolf

RosalíaTe

Presentación da mascota da biblioteca

PIALE CANADÁ 2016

Erasmus+ "Lighthouses and Stations. Tryp to Ithaca"

E seguimos traballando en proxectos europeos. Esta vez no Erasmus+ "Lighthouses and Stations. Trip to Ithaca".

Podes enterarte de que vai, lendo o artigo que acaba de saír na prensa (pica na imaxe da esquerda).

Aínda que se queres ver a cantidade de cousas tan interesantes que fixeron, é mellor que accedas á súa páxina oficial (pica na imaxe da dereita).

Vaia traballo! Noraboa a todos os participantes.

PROXECTOS CON MECANISMOS 2ºESO 2016

Os rapaces de 2ºESO, con material reciclado e "moita imaxinación", realizaron xoguetes móbiles nos que, a partir do xiro dunha manivela, debían conseguir transformalo en lineal alternativo.

Bo traballo equipo!

Coche seguidor de luz

Os rapaces de Tecnoloxía de 4º realizaron este traballo final, no que debían poñer en xogo, todo o aprendido durante o curso.

ENTREVISTA A NÉLIDA PIÑÓN

Entrevista a Nélida Piñon,realizada  por Skipe entre Noia e Río de Janeiro por alumnado de 1º de Bacharelato do IES Campo de San Alberto.
A entrevista está enmarcada dentro do proxecto da revista do centro,  Entrepontes.

Acto de graduación

O pasado 20 de maio celebrouse o acto de graduación da promoción de Bacharelato 2014-16. Houbo de todo: intervención do Sr. Alcalde e dos titores dos grupos, actuacións musicais de alumnado e profesorado, proxección dun video realizado por Samuel León...

Despois foron todos a cear ao Pazo do Tambre, acompañados polos seus profes. Que ben se portaron todos e que ben o pasamos!

Se desexas ver máis fotos do acto, pica neste enlace.