PROTOCOLO ADAPTACIÓN CONTEXTO COVID-19 CENTROS EDUCATIVOS

Consulta aquí o protocolo da Consellería de Educación par a Adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021.Tamén podedes consultar nesta outra ligazón o Resumo do Protocolo COVID-19 do IES Campo de San Alberto.

PROTOCOLO CONSELLERÍA EDUCACIÓN

-  ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO COVID-19

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E VALES MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE DE VALES CONCEDIDOS

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS LIBROS DE TEXTO

Os vales pódense recoller na oficina da secretaria do centro de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas.

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2020/21

TODO O ALUMANDO QUE PRESENTOU A SOLICITUDE FOI ADMITIDO. Si desexas consultar a Listaxe, está colgada no tablón de anuncios do IES CAMPO DE SAN ALBERTO (a súa publicación en Web non está permitida)

CARTA DE BENVIDA CURSO 2020-2021

Ampliación de matrícula (ESA)

Formulario de ampliación de matrícula en Módulos 2 e 4 da ESA

Todos aqueles alumnos e alumnas que obtiveron unha cualificación positiva en un ou máis ámbitos na avaliación extraordinaria da Educación Secundaria para Persoas Adultas, con data 21/05/2020, deberán pasar pola secretaría do IES Campo de San Alberto, en horario das 10 ás 13 horas, para cubrir o formulario de ampliación de matrícula.

O prazo para facer efectiva a ampliación remata o día 25/05/2020 ás 13:00 horas.

AXUDAS LIBROS, MATERIAL ESCOLAR FONDO DE LIBROS CURSO 2020/2021

Publicouse no DOG do martes 19 de maio de 2020 a orde para solicitar as axudas para libros e material escolar para o alumnado de 1º a 4º de ESO. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

As solicitude presentaranse preferentemente via telemática a través da aplicación Fondolibros

O plazo de presentación de solicitudes é do 20 de maio ata o 19 de xuño ambos incluidos.

Poden descargar o manual do cidadán fondolibros aquí.

O alumnado de 1º e 2º ESO solicita o vale de material escolar (porque están no proxecto Edixgal e contan cun ordenador)

O alumnado de 3º e 4º ESO solicitará o vale de material escolar e o de libros de texto.

O noso servicio administrativo de recollida de documentación será no seguinte horario:

MARTES, XOVES E VENRES de 9:30 A 13:30 horas.

ORIENTACIÓN ACADÉMICA 2020-2021