LIBROS DE TEXTO 2018-2019

Aquí podes consultar a relación de libros de texto por nivel e materia para o vindeiro curso académico 2018-19.

RECOMÉNDASE NON MERCAR OS LIBROS ATA FALAR CO PROFESORADO EN SETEMBRO.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO 2018

Consultade aquí as datas e os horarios dos exames de setembro:

Exames Lingua Castelá 4º ESO e 1º BAC: consultar contidos aquí.

BO VERÁN!!!

Alumnos de 2º da ESO gañadores do DXC Codes 2018

Iago Ávila,Diego Creo e Pepe Palacios de 2º da ESO gañaron na categoría senior o concurso de programación en  Scratch para nenos  DXC  Codes co seu proxecto Galactic tournament.

Alumnos gañadores

O Centro de Excelencia en Intelixencia de Negocio ( CEIN) de  DXC  Technology da Cidade da Cultura,organizador do concurso, acolleu o sábado 23 de xuño 2018, a entrega de premios. O premio consisteu nun diploma acreditativo e un mbot,un robot educativo para cada alumno gañador. Esta é unha iniciativa a nivel mundial de  DXC  Technology para fomentar vocacións no ámbito  STEM e este ano, por primeira vez, está organizado desde Galicia.

Presentaron os seus traballos 51 nenos (16 nenas e 35 nenos, cun 31% de participación feminina), de colexios de toda Galicia (Santiago, Ferrol, Moaña e Noia).Finalistas do DXC Codes

Os mesmos alumnos foron finalistas no concurso organizado polo CPTIG,donde chegaron á segunda fase só 12 proxectos entre 72.

AXUDAS ACTIVIDADES FORMATIVAS EN LINGUA INGLESA

Convocadas axudas para a realización de actividades fomativas en lingua inglesa.

Consulta AQUÍ  as bases.

Galería de Imaxes: Rafting e Climántica

Actualizada a Galería de Imaxes con fotos das actividades de Rafting e o Proxecto Climántica.

Podes acceder picando nas imaxes.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

Información ás familias sobre a orde do 09 de maio de 2018 (DOG 21/05/2018) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado de ESO para o curso escolar 2018/2019.

Prazo de presentación de solicitudes: do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018.

Consulta a información detallada neste enlace.

Entrega de Premios do Certame Alberto Romasanta

O 16 de maio tivo lugar no noso centro a XXIV entrega dos premios do certame literario "Alberto Romasanta" que convocamos cada ano os dous institutos de Noia.

Nesta ocasión fixemos unha pequena homenaxe á figura de María Victoria Moreno e tivemos a sorte de contar como artista convidado a Cándido Pazó, que nos contou preciosas e divertidas historias relacionadas co mundo do mar.

OFERTA FORMATIVA CICLOS FAMILIA DE ADMINISTRACIÓN E XESTIÓN

Tripticos informativos coa oferta educativa de ciclos formativos da familia de Administración e Xestión.

- Ciclo Medio de Xestión Administrativa

- Ciclo Superior de Administración e Finanzas