FIN DE CURSO 2017-2018

Organización do XOVES 21 (ÚLTIMO DÍA LECTIVO)

e LUNS 25 XUÑO (ENTREGA DE NOTAS) AQUÍ.

AXUDAS ACTIVIDADES FORMATIVAS EN LINGUA INGLESA

Convocadas axudas para a realización de actividades fomativas en lingua inglesa.

Consulta AQUÍ  as bases.

Galería de Imaxes: Rafting e Climántica

Actualizada a Galería de Imaxes con fotos das actividades de Rafting e o Proxecto Climántica.

Podes acceder picando nas imaxes.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

Información ás familias sobre a orde do 09 de maio de 2018 (DOG 21/05/2018) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado de ESO para o curso escolar 2018/2019.

Prazo de presentación de solicitudes: do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018.

Consulta a información detallada neste enlace.

Entrega de Premios do Certame Alberto Romasanta

O 16 de maio tivo lugar no noso centro a XXIV entrega dos premios do certame literario "Alberto Romasanta" que convocamos cada ano os dous institutos de Noia.

Nesta ocasión fixemos unha pequena homenaxe á figura de María Victoria Moreno e tivemos a sorte de contar como artista convidado a Cándido Pazó, que nos contou preciosas e divertidas historias relacionadas co mundo do mar.

OFERTA FORMATIVA CICLOS FAMILIA DE ADMINISTRACIÓN E XESTIÓN

Tripticos informativos coa oferta educativa de ciclos formativos da familia de Administración e Xestión.

- Ciclo Medio de Xestión Administrativa

- Ciclo Superior de Administración e Finanzas

PRAZOS DE ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS 2018-19

Calendario de probas de pendentes da ESA

Calendario de exames de pendentes da ESA - Maio - Curso 2017/2018

Nivel Ámbitos Data

ESA I

COM CAS Mércores, 23 de maio - 18:00 h.
GAL Luns, 21 de maio - 18:00 h.
ING Luns, 21 de maio - 19:40 h.
CTM Mércores, 23 de maio - 16:20 h.
SOC Martes, 22 de maio - 16:20 h.

ESA II

COM CAS Martes, 22 de maio - 16:20 h.
GAL Martes, 22 de maio - 18:50 h.
ING Venres, 18 de maio - 16:20 h.
CTM Mércores, 23 de maio - 18:00 h.
SOC Luns, 21 de maio - 18:00 h.

Día de Rosalía 2018

Recitado de poemas do alumnado de 1º ESO para o Día de Rosalía. Entre as imaxes de fondo hai debuxos deste grupo e tamén de alumnado de 6º de Primaria do Colexio Rodríguez Cadarso da Barquiña, feitos na xornada de portas abertas.

Premios do Certame Literario "ALBERTO ROMASANTA"

Premios do Certame Literario "ALBERTO ROMASANTA", organizado polo IES Campo de San Alberto e o IES Virxe do Mar (Letras Galegas 2018).

Relación de premiados