Xornadas de portas abertas

Agardamos a vosa visita durante as Xornadas de Portas Abertas que celebraremos durante a semana do luns 26 de febreiro ao venres 2 de marzo, de 16:20 a 19:00 horas.

Teremos a oportunidade de coñecernos, amosar as nosas instalacións, a oferta educativa, as actividades e programas complementarios, programas formativos...

ACHÉGATE A COÑECERNOS!

Podes consultar a nosa oferta educativa para o curso 2018-2019 no apartado de "Información Oficial", dentro da sección O Centro.

Reportaxe do proxecto "Lighthouses and Stations. Trip to Ithaca"

Reportaxe da TVG sobre o traballo realizado polo alumnado das EBI no marco do proxecto Erasmus+ "Lighthouses and Stations. Trip to Ithaca".

VI Encontro da Rede Solidaria

Este fin de semana tivo lugar o VI Encontro da Rede Solidaria de Xóvenes en Guadarrama (Madrid).

Foi unha experiencia incrible...Construíndo Cidadanía Global!

Podes picar na imaxe para ver fotos na galería

Premios do Concurso de Relatos "AMAR O MAR"

Aproveitando as xornadas de portas abertas o 16 de Febreiro fíxose un acto de acollida do alumnado de Primaria do CEIP Plurilingüe Rodríguez Cadarso da Barquiña que se aproveitou para celebrar a entrega dos premios correspondentes ao concurso de relatos que organizamos conxuntamente entre os dous Equipos de Dinamización da Lingua e da Biblioteca, así como as direccións de ambos centros.

O xurado estaba composto por profesorado de cada centro, e os relatos estaban repartidos nos niveis de Primaria, Secundaria, Bacharelato e Ciclos Formativos.

Durante o acto houbo intervencións musicais de alumnado dos dous centros, así como recitado de poemas e cancións por parte de alumnado da EBI, e lectura dos relatos premiados, converténdose así nun interesante evento interxeracional.

Relación de premiados

6º de Primaria:

Lucas Pardo Túñez por "María e o mar"

Antón Palacios Sánchez por "O meu amigo o mar"

1º e 2º ciclo de ESO:

Sofía Isabel Marcano de 2º ESO por "Nostalxia"

Paula Places Horta de 3º ESO por "Ondas amargas"

Bacharelato e Ciclos:

María Creo Rodríguez de 2º BAC (sen título)

Yaiza Collazo Lojo de 1º Admon e Finanzas por "Amor polo mar"

Visita ao PERGAMIÑO VINDEL, no Museo do Mar en Vigo

O alumnado de 3º ESO e 1º de Bacharelato foi contemplar o Pergamiño Vindel ao Museo do Mar en Vigo nunha saída organizada polo departamento de Lingua Galega e o EDLG o día 15 de Febreiro.