CALENDARIO MATRÍCULAS CURSO 2020-2021

CICLOS FORMATIVOS CURSO 2020-2021

Video Axuda Solicitude Admisión Ciclos Formativos

AXUDAS LIBROS, MATERIAL ESCOLAR FONDO DE LIBROS CURSO 2020/2021

Publicouse no DOG do martes 19 de maio de 2020 a orde para solicitar as axudas para libros e material escolar para o alumnado de 1º a 4º de ESO. Poden descargar o DOG pulsando aqui.

As solicitude presentaranse preferentemente via telemática a través da aplicación Fondolibros

O plazo de presentación de solicitudes é do 20 de maio ata o 19 de xuño ambos incluidos.

Poden descargar o manual do cidadán fondolibros aquí.

O alumnado de 1º e 2º ESO solicita o vale de material escolar (porque están no proxecto Edixgal e contan cun ordenador)

O alumnado de 3º e 4º ESO solicitará o vale de material escolar e o de libros de texto.

O noso servicio administrativo de recollida de documentación será no seguinte horario:

MARTES, XOVES E VENRES de 9:30 A 13:30 horas.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2020-2021

Restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/21.

1. PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión do 11 ao 18 de maio de 2020.

Podes realizar a solicitude de 3 maneiras:
  • Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.
  • Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.
  • Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica. Para esta opción precisas a chave 365 ou certificado dixital.

É necesaria a presentación da copia do DNI do alumno ou alumna.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes a través da seguinte LIGAZÓN ADMISIÓN.

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NO CENTRO

LUNS A VENRES DE 10:00 H. A 13:00 H.

Consulta aquí os prazos do procedemento

Matrícula en Módulos 2 e 4 da ESA

Ensinanza Secundaria de Adultos

Aberto o prazo de matriculación para Módulos 2 e 4 da ESA.

Do 8 ao 17 de xaneiro.

As clases comezarán o 10 de febreiro.

Probas de adscrición a Módulos 2 e 4 da ESA

Ensinanza Secundaria de Adultos

Probas de adscrición a Módulos 2 e 4:

- Días 22, 23 e 24 de xaneiro de 2020

So para alumnado de nova incorporación que non achegue certificación de estudios previos.

CALENDARIO MATRÍCULA SETEMBRO - CURSO 2019-20

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA 2019-2020

Consulta aquí a documentación para presentar en cada curso.

1º ESO              2º ESO          3º ESO        4º ESO

1º BAC CIENCIAS                    1º BAC HUMANIDADES E CIENCIAS SOCIAS

2º BAC CIENCIAS                     2º BAC HUMANIDADES E CIENCIAS SOCIAIS

1º FP BÁSICA                           2º FP BÁSICA

1º CM TELECOMUNICACIÓNS                      2º CM TELECOMUNICACIÓNS

1º CM XESTIÓN E ADMINISTRACIÓN            2º CM XESTIÓN E ADMINISTACIÓN

1º CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS           2º CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

1º CS LABORATORIO                                   2º CS LABORATORIO

1º ESA               2º ESA

1º EBI                2º EBI

DATAS MATRÍCULA XUÑO CURSO 2019-2020

CONSULTAR AQUÍ INFORMACIÓN SOBRE ADMISIÓN NOS CICLOS FORMATIVOS.

SOLICITUDE DE CERTIFICADOS

OS CERTIFICADOS DEBERÁN SOLICITARSE NA SECRETARÍA DO CENTRO CON 24 HORAS DE ANTELACIÓN.

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020.

Orde do 3 de maio de 2019  (Extracto) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Enlace Consellería