Información Xeral

Cursos de Formación do Profesorado

Convocatoria 18/19 de Cursos de Formación do Profesorado.

Aula Mentor de Noia, no IES Campo de San Alberto.

No arquivo adxunto podedes consultar información detallada sobre as condicións e o procedemento de matrícula.

Contacto có administrador da Aula Mentor: noia@aulamentor.es
Horario de atención no centro:
   Luns: 16,20 - 19:40 h.

Martes e mércores: 16:20 - 17:10 h.

Xoves: 16:20 - 17:10 h. e 18:50 - 19:40 h.

Curso gratuito de Aula Mentor: Administrador de Salesforce

Aula Mentor lanza una nueva convocatoria del curso gratuito de "Administrador de Salesforce". Este curso está dirigido a cualquier persona que tenga interés en aprender acerca de procesos de ventas o de herramientas empresariales desde el punto de vista tecnológico. Aunque no es necesaria la realización previa del curso de Aula Mentor "Introducción a Salesforce", la previa realización de este facilita la gestión de la plataforma.

Plazo de matrícula: del 7 al 15 de mayo; solo 50 plazas disponibles, por riguroso orden de inscripción.

Duración: 2 meses, del 16 de mayo al 10 de julio.

Condiciones: el curso tiene la opción de realizarse tanto en inglés como en español. Es recomendable tener conocimientos básicos de inglés informático para la realización de algunos ejercicios. No son necesarias nociones de programación, pero sí estar familiarizado con la realización de fórmulas y lógica derivativa.

En este enlace podéis descargar el tríptico con la información detallada.

Cursos de formación permanente do profesorado

Cursos de Aula Mentor no marco da formación permanente do profesorado.

Nova convocatoria 2017-2018.

Os cursos recollidos nesta convocatoria valen para recoñecemento de sexenios e concurso de traslados.

Curso 2017-2018

Aula Mentor

Horario de atención:

Luns: 16:20 – 19:40 h.
Martes: 16:20 17:10 h. e 18:00 20:30 h.
Xoves: 18:00 18:50 h.

Contacto:

Solicitude de Matrícula

FP BÁSICA

Os primeiros titulados de FP básica poderán ter a ESO sen facer exame.

Resultado de imaxes para fp basica borrador

ACTO DE ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE FOTOGRAFÍA

Grupo de alumnos no parlamentoUn grupo de alumnos e profesores do IES  asistiron no Parlamento de Galicia  o xoves 11 de Decembro, ó acto de entrega dos premios do concurso de fotografías ‘A miña patria, my homeland’, un acto presidido pola titular da Cámara autonómica, Pilar Rojo, e no que participaron o conselleiro de Cultura e Educación, Xesús Vázquez Abad, e o director xeral de Educación, FP e Innovación, Manuel Corredoira.

Este concurso enmárcase dentro do programa educativo europeo Comenius Regio ‘Education and the labour market’, do que España é socio xunto con Grecia. Por parte de Galicia, xunto coa Consellería de Cultura e Educación, tamén participan o Parlamento, o IES Campo de San Alberto de Noia e o club de tempo libre O Treito de Lousame.

Información xeral

Aula Mentor é unha iniciativa de cursos formativos a distancia para persoas adultas, promovida polo Ministerio de Educación en colaboración con Comunidades Autónomas, entidades locales, territoriais e outras institucións nacionais e internacionais.

Aula Mentor dispón dunha rede de aulas distribuída por toda a xeografía española. Cada aula ofrece orientación e o soporte tecnolóxico tecnolóxico necesario. Tras a superación da proba presencial, o Ministerio de Educación emite un certificado de aproveitamento.

No Instituto Campo de San Alberto dispoñemos dunha desas aulas Mentor na que podes realizar os cursos, co asesoramento dun titor.

Se desexas información máis pormenorizada, pica neste enlace.