Relación de premiados no certame literario "Alberto Romasanta" 2016

Este ano tocoulle ao noso centro organizar o XXII Certame, nun acto conxunto co IES Virxe do Mar. Participaron alumnos do IES Virxe do Mar e do IES Campo de San Alberto, sendo difícil otourgar os premios debido a gran cantidade de obras presentadas e a enorme calidade de todas elas.

Na foto vemos aos premiados e aos directores dos Institutos, as coordinadoras do EDNL dos dous centros e a concelleira Angela Neri que nos acompañou nesta cita.

Intercambio co Nepean High School de Canadá: doazón de libros de Literatura Galega

Con motivo do intercambio co Nepean High School de Canada o noso alumnado donou unha serie de títulos en galego para conformar unha sección de Literatura Galega na Biblioteca do centro canadense.

Literatura Galega no Nepean High School (Ottawa) from Sae da cuncha... en galego on Vimeo.

"Contos de amor"

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega organizou un concurso de Contos de Amor durante o mes de Febreiro.

Como podes observar na imaxe, os premiados foron:

Se desexas ler algún dos seus relatos, basta con que premas no nome do autor corrrespondente.

Noraboa a tod@s os participantes.

Enlaces: