On échange la Galice et la Bretagne.

Acabamos de recibir as cartas do Lycée Yves Thépot de Quimper!!! Este curso o alumnado de francés de 3ºESO, 4ºESO e 1ºBACH. establecerá unha correpondencia por carta co alumnado deste centro en primeiro lugar e despois tomarán contacto con eles no mes de marzo, data na que visitarán o noso centro.

CONTE AVEC MOI: “hahulala”

O venres tivemos connosco o contacontos camerunés Samuel Mountoumnjou.Invitounos a viaxar a África a través das palabras e do ritmo.

Fillo de tradición oral, Samuel naceu no oeste do Camerún, nunha aldea onde siguen vivas moitas tradicións e costumes ancestráis. Nese contexto medrou e iniciouse na narración oral sendo aínda un adolescente.

O seu amplo e variado repertorio componse esencialmente de contos, lendas, anécdoras, parábolas e mitos africanos. Son historias en francés cheas de calor e cores que invitan a pensar e potenciar valores humanos como a solidaridade, a convivencia, a tolerancia ou a igualdade, o mesmo tempo que nos transportou ata as profundidades do continente e ata o espíritu da África Negra .

Viaxe a París

O vindeiro 26 de marzo, viaxamos a París