Comenius Regio

Páxina web do proxecto Education and the Labour Market in an European Project Framework

Podes visitar a web oficial do proxecto

Video Summary Activities Comenius Rexio

Comenius Regio: Guía da comarca de Noia

Por fin rematamos coa actividade máis importante do proxecto: Unha guía turística da nosa comarca. Nela colaboraron intensamente todos os alumn@s e profesor@s vinculados ao proxecto.

Podes executala nun formato máis lixeiro (Flash) e só en castelán, picando neste enlace.

Pero, se a queres con máis calidade e nos tres idiomas (galego, castelán e inglés), podes descargala en formato pdf interactivo, premendo na seguinte imaxe (tardará un ratiño, pois ten un tamaño de 134 MB).

É posible que o propio navegador que esteas utilizando teña un complemento para interpretar limitandamente os ficheiros pdf interactivos. Daquela, abriríase dentro del, sendo posible que non funcionasen algúns enlaces; Polo que é recomendable premer co botón dereito do rato, enriba da seguinte imaxe, e despois co botón dereito, picar en "gardar enlace como" para descargarla no teu equipo e executala (Acrobat Reader) desde fora do navegador con todas as súas funcionalidades.

Esperamos que sexa do teu agrado.

Concurso de vídeo

Comenius Regio

Dentro do programa europeo Comenius Regio no que está a participar este centro destacamos as seguintes novas.

Clodio

CONFERENCIA sobre Historia e arte de Noia, Lousame e a Serra de Outes, a cargo de D. CLODIO GONZÁLEZ PÉREZ. Celebrouse o mércores, día 11 de febreiro no salón de actos do instituto.

Regreso dos representantes do instituto da viaxe a Volos, Grecia. Noticia da que se fai eco o diario El Correo Gallego.

Curso de Edición de Vídeo

Dentro das actividades do Programa Comenius Regio "Education and the Labour Market in an European Project Framework" estase a realizar un curso de edición de vídeo. Todo o alumnado que desexe participar nel pode facelo de xeito gratuíto asistindo os luns ás 18.00 h. Estamos utilizando a aula de informática 1 no primeiro piso.

Esperámosvos

Concurso fotográfico

Presentación do alumnado en Volos. Setembro 2014

Presentación do traballo realizado ata o momento polo alumnado que participa no proxecto

Novo meeting en Volos (Grecia)

A primeira semana do curso (16 a 22 de setembro), dentro do proxecto europeo Comenius Regio no que está a participar o instituto xunto con outras institucións galegas e gregas, un grupo de alumnos e profesores tiveron un novo encontro cos seus colegas gregos, na cidade de Volos. A parte máis importante do encontro levouse a cabo nun albergue situado no monte Pelion, a carón de Volos. O noso alumnado merece ser felicitado, tanto polo seu comportamento como pola excelente presentación do traballo que expuxeron diante dos anfitrións.

Os profes tamén realizaron reunións de traballo entre eles para avanzar no proxecto que compartimos e como na anterior ocasión, quedamos encantados coa excelente acollida que recibimos dos aprezados amigos gregos.

Concurso de fotografía