Bacharelato

Rota de Sendeirismo

O luns 1 de outubro o alumnado de 1º de Bacharelato fixo unha rota de sendeirismo pola costa, dende o Instituto ata Porto do Son.

Podes ver mais fotos na Galería, picando na imaxe.

2º BACHARELATO - CALENDARIO MATRÍCULA ABAU 2018

SETEMBRO 2018

CALENDARIO DE ENTREGA DE NOTAS,

PRAZOS DE MATRÍCULA

RECLAMACIÓNS

- MÉRCORES 5 SETEMBRO:

- 12:00H. ENTREGA DE NOTAS

- 12:30H. REUNIÓN TODO ALUMNADO NO SALÓN DE ACTOS

XUÑO

CALENDARIO DE ENTREGA DE NOTAS,

PRAZOS DE MATRÍCULA

RECLAMACIÓNS

- MÉRCORES 23 MAIO:

- 10:00H. ENTREGA DE NOTAS

- 10:30H. REUNIÓN ALUMNADO NO SALÓN DE ACTOS

Entrega do emblema como centro Pluribach

Acto de entrega do emblema de centro Pluribach, celebrado o mércores 15 novembro na "Cidade da Cultura"

Coa presenza do Conselleiro de Educación e coa asistencia por parte do centro de Marga García (Secretaria), Manuel Torres (profesor de materia pluribah) e Aurora Mato (coordinadora CLIL).

Tivo lugar unha mesa redonda coa intervención de Manuel Torres dando a súa opinión sobre as vantaxes de ser centro Pluribah e sobre aspectos da materia de IMAX de 2º Bach.

Rota de sendeirismo por Broña

O venres 6 de outubro, o alumnado de 1º Bacharelato disfrutou dun maravilloso día practicando sendeirismo pola contorna da praia de Broña (Serra de Outes).

Os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Educación Física, organizaron dita actividade, en relación co tema xeral de traballo escollido para este ano, "O noso Mar", aproveitando a actividade para entrevistar a varios traballadores do concello outiense, sacar fotos da contorna, camiñar a bo ritmo e facer un estudio da distancia recorrida e o consumo de calorías.