VÍDEO VIAXE A ANDORRA

Aquí temos un vídeo da viaxe a Andorra 2019  realizado polo noso querido Stacey.

DISFRUTÁDEO!!

Ruta literaria das EBI

No marco do novo proxecto "En algún lugar de esta aula...", o alumnado das Ensinanzas Básicas Iniciais de adultos fixo unha ruta literaria por Orihuela e os poetas do Sur. Podes ler os artigos da prensa picando nas imaxes.

Novas fotos na Galería de Imaxes

Engadidas á Galería de imaxes fotos das actividades:

- Visita á USC (BAC).

- Xornada de acollida ao alumnado do CEIP Rodríguez Cadarso da Barquiña.

Visita á USC Acollida alumnado da Barquiña

Alumnos de 1º e 2ª de Bacharelato de Tecnoloxía Industrial seleccionados para o programa "TECNÓLOGO POR UN DÍA"

Alumnos do IES seleccionados para o programa de detección de talento dixital da Xunta "Tecnólogo por un día"

Tecnólogo por un día é unha actividade na que os estudantes de 12-17 anos experimentarán en primeira persoa como é un día de traballo no marco das profesións dixitais da man de grandes organizacións galegas. Os/as participantes compartirán unha xornada laboral participando nas distintas actividades que o profesional voluntario teña na axenda (reunións, visitas a clientes tecnolóxicos, comida de traballo, etc.) axudándolles a coñecer as dinámicas deste tipo de profesións e resolver as a súa dúbidas vocacionais.

Nome alumno/a

Estado da solicitude(Empresa donde farán a xornada laboral)

Estefan Santamaría Campos

Asignada (Sixtema)

Daniel Santamaría Suárez

Asignada (DXC Technology)

Luis Mayán Martínez

Asignada (Altia Ames)

Anxo Alvite González

Reserva 1 (Amtega)

Nicolás García Ferreiro

Reserva 3 (Altia Vigo)

Entroido 2019

VENRES 1 DE MARZO celebraremos o noso entroido no ximnasio do instituto.

Teremos desfile, concurso de disfraces, chocolate e orellas para todos e todas.

O  horario será de 08:45 a 13:10 horas.

Os AUTOBUSES sairán ás 13:10 horas.

Voltaremos ás aulas o XOVES 7 DE MARZO.

DISFRUTADE DAS FESTAS!!