EPA (Adultos)

Educación de adultos

No IES Campo de San Alberto impartense as seguíntes modalidades de educación das persoas adultas:

Ensinanzas Básicas Iniciais: Nivel I e II

Educación Secundaria de Adultos: ESA I e ESA II

As Ensinánzas Básicas Iniciais do nivel I están orientadas á alfabetización.

As ensinanzas Básica Iniciais nivel II están orientadas á adquisición do nivel formativo correspondente a nivel de educación primaria.

As Educación Secundaria de Adultos está dirixida a todas aquelas persoas que deseen alcanzar o título de Graduado en Educación Secundaria.

XII Seminario nacional de atención educativa ao alumnado inmigrante

XII Seminario nacional de atención educativa ao alumnado inmigrante, celebrado en Santiago os días 9 e 10 de novembro e organizado pola USC.

O noso compañeiro, Suso Montero, participou como ponente representando ao noso centro, e contando o traballo feito na Educación de Adultos co proxecto "Faros e Estacións. Viaxe a Ítaca".

XII SEMINARIO NACIONAL ATENCIÓN EDUCATIVA ALUMNADO INMIGRANTE

O noso centro participará no Seminario Nacional de Atención Educativa ao alumnado inmigrante coa ponencia do noso compañeiro Suso Montero "Cruzar a fronteira. Educar desde a historia migratoria" os días 9 e 10 de novembro de 2018.

Aquí tedes o programa completo.

Calendario de probas de pendentes da ESA

Calendario de exames de pendentes da ESA - Maio - Curso 2017/2018

Nivel Ámbitos Data

ESA I

COM CAS Mércores, 23 de maio - 18:00 h.
GAL Luns, 21 de maio - 18:00 h.
ING Luns, 21 de maio - 19:40 h.
CTM Mércores, 23 de maio - 16:20 h.
SOC Martes, 22 de maio - 16:20 h.

ESA II

COM CAS Martes, 22 de maio - 16:20 h.
GAL Martes, 22 de maio - 18:50 h.
ING Venres, 18 de maio - 16:20 h.
CTM Mércores, 23 de maio - 18:00 h.
SOC Luns, 21 de maio - 18:00 h.

Curso gratuito de Aula Mentor: Administrador de Salesforce

Aula Mentor lanza una nueva convocatoria del curso gratuito de "Administrador de Salesforce". Este curso está dirigido a cualquier persona que tenga interés en aprender acerca de procesos de ventas o de herramientas empresariales desde el punto de vista tecnológico. Aunque no es necesaria la realización previa del curso de Aula Mentor "Introducción a Salesforce", la previa realización de este facilita la gestión de la plataforma.

Plazo de matrícula: del 7 al 15 de mayo; solo 50 plazas disponibles, por riguroso orden de inscripción.

Duración: 2 meses, del 16 de mayo al 10 de julio.

Condiciones: el curso tiene la opción de realizarse tanto en inglés como en español. Es recomendable tener conocimientos básicos de inglés informático para la realización de algunos ejercicios. No son necesarias nociones de programación, pero sí estar familiarizado con la realización de fórmulas y lógica derivativa.

En este enlace podéis descargar el tríptico con la información detallada.

Podcast da RTVG "Cruzar a Fronteira"

Podcast do programa "Un País Mundial" da Radio Galega coa entrevista ao alumnado das EBI, ao coordinador do documental "Cruzar a Fronteira", Suso Montero, e á Xefa de Estudios de Adultos Mariela Dosil.

As EBI no Telexornal da TVG

Reportaxe no Telexornal da TVG sobre as Ensinanzas de Adultos no IES Campo de San Alberto

III Encontro de boas prácticas en ALV

A Dirección Xeral de Formación Profesional e Educación Permanente do Goberno de Cantabria organizou  na UNED de Santander o III Encontro de boas prácticas en "Aprendizaxe ao longo da vida: un camiño sempre aberto hacia a aprendizaxe permanente".

Unha vez mais, o noso centro foi elexido para participar nunha mesa de boas prácticas con experiencias en proyectos europeos na que Suso Montero, como coordinador dos derradeiros proxectos Grundtvig e Erasmus+,  suliñou o valor engadido que éstos aportan á dinámica de traballo por proxectos.

Para máis información, picar na imaxe.