EPA (Adultos)

Educación de adultos

No IES Campo de San Alberto impartense as seguíntes modalidades de educación das persoas adultas:

Ensinanzas Básicas Iniciais: Nivel I e II

Educación Secundaria de Adultos: ESA I e ESA II

As Ensinánzas Básicas Iniciais do nivel I están orientadas á alfabetización.

As ensinanzas Básica Iniciais nivel II están orientadas á adquisición do nivel formativo correspondente a nivel de educación primaria.

As Educación Secundaria de Adultos está dirixida a todas aquelas persoas que deseen alcanzar o título de Graduado en Educación Secundaria.

Exames extraordinarios da ESA

Ruta literaria das EBI

No marco do novo proxecto "En algún lugar de esta aula...", o alumnado das Ensinanzas Básicas Iniciais de adultos fixo unha ruta literaria por Orihuela e os poetas do Sur. Podes ler os artigos da prensa picando nas imaxes.

Presentación de Módulos 2 e 4 da ESA

Presentación de Módulo 2 e Módulo 4 da Ensinanza Secundaria de Adultos.

O alumnado matriculado en xaneiro debe acudir á presentación dos módulos o mércores 6 de febreiro ás 16:30 h.

Matrícula en Módulos 2 e 4 da ESA

Aberto o período de matrícula para Módulo 2 e Módulo 4 da Ensinanza Secundaria de Adultos.

Prazo de presentación de solicitudes: do 9 ao 16 de xaneiro.

O alumnado de nova incorporación pode solicitar o sobre de matrícula nas dependencias administrativas do Centro.

As clases nestes módulos comezarán o luns 11 de febreiro, co mesmo horario.

Alumnado da EPA na TVG

Alumnado de educación para persoas adultas do noso centro foron invitados e entrevistados no programa da TVG "Vin polo Vento".

XII Seminario nacional de atención educativa ao alumnado inmigrante

XII Seminario nacional de atención educativa ao alumnado inmigrante, celebrado en Santiago os días 9 e 10 de novembro e organizado pola USC.

O noso compañeiro, Suso Montero, participou como ponente representando ao noso centro, e contando o traballo feito na Educación de Adultos co proxecto "Faros e Estacións. Viaxe a Ítaca".

XII SEMINARIO NACIONAL ATENCIÓN EDUCATIVA ALUMNADO INMIGRANTE

O noso centro participará no Seminario Nacional de Atención Educativa ao alumnado inmigrante coa ponencia do noso compañeiro Suso Montero "Cruzar a fronteira. Educar desde a historia migratoria" os días 9 e 10 de novembro de 2018.

Aquí tedes o programa completo.

Calendario de probas de pendentes da ESA

Calendario de exames de pendentes da ESA - Maio - Curso 2017/2018

Nivel Ámbitos Data

ESA I

COM CAS Mércores, 23 de maio - 18:00 h.
GAL Luns, 21 de maio - 18:00 h.
ING Luns, 21 de maio - 19:40 h.
CTM Mércores, 23 de maio - 16:20 h.
SOC Martes, 22 de maio - 16:20 h.

ESA II

COM CAS Martes, 22 de maio - 16:20 h.
GAL Martes, 22 de maio - 18:50 h.
ING Venres, 18 de maio - 16:20 h.
CTM Mércores, 23 de maio - 18:00 h.
SOC Luns, 21 de maio - 18:00 h.

Curso gratuito de Aula Mentor: Administrador de Salesforce

Aula Mentor lanza una nueva convocatoria del curso gratuito de "Administrador de Salesforce". Este curso está dirigido a cualquier persona que tenga interés en aprender acerca de procesos de ventas o de herramientas empresariales desde el punto de vista tecnológico. Aunque no es necesaria la realización previa del curso de Aula Mentor "Introducción a Salesforce", la previa realización de este facilita la gestión de la plataforma.

Plazo de matrícula: del 7 al 15 de mayo; solo 50 plazas disponibles, por riguroso orden de inscripción.

Duración: 2 meses, del 16 de mayo al 10 de julio.

Condiciones: el curso tiene la opción de realizarse tanto en inglés como en español. Es recomendable tener conocimientos básicos de inglés informático para la realización de algunos ejercicios. No son necesarias nociones de programación, pero sí estar familiarizado con la realización de fórmulas y lógica derivativa.

En este enlace podéis descargar el tríptico con la información detallada.