Enquisas Biblioteca 2018-19

Axúdanos a mellorar a biblioteca

Cubre a seguinte enquisa, non che levará máis de 2 minutos

Enquisa do alumnado 2018-19

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020.

Orde do 3 de maio de 2019  (Extracto) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Enlace Consellería

PROBAS LIBRES FP 2018-2019

Consulta aquí a información para a obtención do título de FP LOE a través das

PROBAS LIBRES 2018-2019

Presentación da revista Entrepontes

O venres 3 de maio tivo lugar a presentación da revista do centro, Entrepontes, que recolle os traballos realizados polo alumnado ao longo do curso pasado.
Este número está dedicado ao mundo do mar, así que os diferentes proxectos de investigación xiraron arredor deste tema. O acto contou coa presencia de mariscadoras, redeiras e outras persoas vinculadas ao mundo do mar, así como coa coordinadora do Plan Proxecta, Educación Patrimonial, da Consellería de Educación, Mariña López.

Na foto aparecen de esquerda a dereita, Liliana Solís, Inés Vázquez, Celeste Pintos, Mariña López, Rosa Andión e Uxía Miguéns. Podes picar na imaxe para acceder a canalbarbanza e ver vídeos e mais información.

MES CULTURAL

Pincha na foto para ver o programa.

Proxecto Final - A ría da Estrela

O alumnado de 4º ESO e 2º BACH de FAX e IMAXE E SON queremos darvos a coñecer a presentación da Ría da Estrela, o mundo que queremos do Plan Proxecta 2018-2019

Proxecto Final - A ría da Estrela

Exames extraordinarios da ESA

XXV CERTAME LITERARIO "ALBERTO ROMASANTA"

MUSIQUEANDO 2019

Musiqueando 2019 é unha convocatoria nacional de concertos escolares na rúa organizada por COAEM, Confederación de Asociacións de Educación Musical.
O nome completo desta convocatoria é: Musiqueando 2019 - #nosimportalamúsica e celebrase simultáneamente en todo o país o próximo 11 de abril. O obxectivo de Musiqueando 2019 á celebrar un día de festa pola Música escolar e compartilo con toda a sociedade. ​Para elo, sacaremos a música das aulas á rúa e faremos un pequeno concerto. Seremos sobre 350 centros escolares e máis de 40.000 participantes.

O alumnado de Música do IES Campo de San Alberto unirase ao do IES Virxe do Mar e tocaremos xuntos. Será o próximo XOVES 11 DE ABRIL de 10:30 A 12:30 horas diante do IES Virxe do Mar.

ACHÉGATE A ESCOITARNOS!!

Se participaches pincha aquí para atoparte nas fotos!!

Ruta literaria das EBI

No marco do novo proxecto "En algún lugar de esta aula...", o alumnado das Ensinanzas Básicas Iniciais de adultos fixo unha ruta literaria por Orihuela e os poetas do Sur. Podes ler os artigos da prensa picando nas imaxes.