Rota Marítima pola Ría de Muros e Noia

5 Maio 2021 17:19

O Club de Lectura saíu a surcar os mares no balandro Joaquín Vieta. Vento en popa a toda vela!!

PROBAS LIBRES FP 2020-2021

PROBAS LIBRES PARA A OBTENCIÓN DE TÍTULOS FP (LOE).

Curso 2020-2021

REUNIÓN DE ACOLLIDA NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO:

VENRES 4 XUÑO ÁS 12:00 H.

As probas libres teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obter directamente algún dos títulos de técnico ou de técnico superior de formación profesional, sempre que demostren ter alcanzados os obxectivos establecidos na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, para a formación profesional, así como os fixados no currículo respectivo.

Lugar de presentación de solicitudes

As solicitudes de inscrición para participar nas probas libres de formación profesional presentaranse na secretaría de calquera centro público en que se oferten probas libres para a obtención de títulos LOE, malia que non sexa o centro elixido en primeira opción.

Prazo de solicitude de admisión

Unicamente poderá presentar a solicitude de admisión quen cumpra os requisitos de acceso no período da inscrición.
O prazo de presentación de solicitudes de admisión é o seguinte (
período ordinario): do 19 ao 30 de abril de 2021 ata as 13:00 h.

Máis información, requisitos e solicitudes de inscrición en: http://www.edu.xunta.es/fp/probas-libres-convocatoria-actual

HORARIOS das PROBAS LIBRES no IES Campo de San Alberto:

Pódense consultar os horarios nos seguintes enlaces.

CM Instalacións de Telecomunicacións

CM Xestión Administrativa

CS Administración e Finanzas

CS Laboratorio e Diagnóstico Clínico

PROGRAMACIÓNS das PROBAS LIBRES no IES Campo de San Alberto:

CM Instalacións de Telecomunicacións

CM Xestión Administrativa

CS Administración e Finanzas

CS Laboratorio e Diagnóstico Clínico

Departamento de FOL

Avaliación extraordinaria de Módulos 1 e 3 da ESA

Probas a realizar no mes de maio

CRIBADO EN FARMACIAS AO ALUMNADO DE 12 A 17 ANOS

O luns 19 de abril comezará  un programa para a detección de SARS-CoV-2 con mostra de saliva en poboación asintomática de 12 a 17 anos coa colaboración das oficinas de farmacia da provincia da Coruña.

Por este motivo, informamos ao alumnado e as familias sobre a existencia deste programa, para que asistades á vosa farmacia de referencia onde vos informarán sobre o procedemento de toma de mostra e vos proporcionarán o tubo de recollida.

Trátase dunha campaña de detección de poboación asintomática, polo que se unha persoa ten síntomas compatibles deberá contactar con seu centro de saúde.

Moitas grazas pola colaboración na difusión deste programa.

COREOGRAFÍA CON "M" DE MULLER

Visitádenos no blog do EQUIPO DE IGUALDADE!

CERTAME LITERARIO ALBERTO ROMASANTA. LETRAS GALEGAS 2021

MARZO, O MES DA MULLER NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO

Premiadas e premiados no concurso TIKTOK Rosalía de Castro

Concurso de TIK-TOK ROSALÍA DE CASTRO.

PARABÉNS POLA GRANDÍSIMA PARTICIPACIÓN!.

O mércores 24 de febreiro a 6ª hora daranse os premios nas clases correspondentes.

PROGRAMA A PONTE

ENCONTROS VIRTUAIS.

Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC

Que non poidas visitarnos en persoa, non significa que non poidas coñecer o que a USC ten para ti: graos, laboratorios punteiros, instalacións deportivas, residencias e colexios maiores, cafeterías e comedores, unha ampla programación cultural, programas de voluntariado...

Pero para que poidas mergullarte neste pequeno cosmos universitario, nestas Xornadas poderás preguntar directamente todo o que precises sobre a vida na nosa universidade.

Esperamos que este sexa o primeiro paso dunha nova experiencia vital. Adiante, asómate, pasa, investiga, toca, experimenta, pregunta… somos Zona USC.

Mais info nesta ligazón: https://www.usc.gal/gl/encontros-virtuais

Oferta Educativa para o curso 2021-2022

Trípticos Oferta Educativa curso 2021-2022: