MARZO, O MES DA MULLER NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO

Premiadas e premiados no concurso TIKTOK Rosalía de Castro

Concurso de TIK-TOK ROSALÍA DE CASTRO.

PARABÉNS POLA GRANDÍSIMA PARTICIPACIÓN!.

O mércores 24 de febreiro a 6ª hora daranse os premios nas clases correspondentes.

PROGRAMA A PONTE

ENCONTROS VIRTUAIS.

Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC

Que non poidas visitarnos en persoa, non significa que non poidas coñecer o que a USC ten para ti: graos, laboratorios punteiros, instalacións deportivas, residencias e colexios maiores, cafeterías e comedores, unha ampla programación cultural, programas de voluntariado...

Pero para que poidas mergullarte neste pequeno cosmos universitario, nestas Xornadas poderás preguntar directamente todo o que precises sobre a vida na nosa universidade.

Esperamos que este sexa o primeiro paso dunha nova experiencia vital. Adiante, asómate, pasa, investiga, toca, experimenta, pregunta… somos Zona USC.

Mais info nesta ligazón: https://www.usc.gal/gl/encontros-virtuais

Oferta Educativa para o curso 2021-2022

Trípticos Oferta Educativa curso 2021-2022:

ORIENTACIÓN ACADÉMICA 2021-2022

Aula Mentor: Cursos de Formación do Profesorado

Convocatoria 20/21 de Cursos de Formación do Profesorado da Aula Mentor

O 20 de xaneiro abriuse o prazo de inscricion nos cursos pertencentes á Convocatoria de Formación do Profesorado, dirixida ao profesorado interesado en cursar cursos Mentor, que unha vez rematados con éxito se inscribirán no Rexistro de Formacion do Profesorado do Ministerio de Educación e Formacion Profesional.

As persoas interesadas poden falar con Suso Montero (administrador da Aula) no seguinte horario ou por correo electrónico:
   Luns: 16:30 a 19:30
   Martes: 16:15 a 17:00 e 18:00 a 18:45
   Mércores: 18:00 a 19:30

No arquivo adxunto podedes consultar información detallada sobre as condicións e o procedemento de matrícula.

PROTOCOLO ADAPTACIÓN CONTEXTO COVID-19 CENTROS EDUCATIVOS

Consulta aquí o protocolo da Consellería de Educación par a Adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021.Tamén podedes consultar nesta outra ligazón o Resumo do Protocolo COVID-19 do IES Campo de San Alberto.

PROTOCOLO CONSELLERÍA EDUCACIÓN

- PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 IES CSA CURSO 20-21

-  ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO COVID-19

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E VALES MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE DE VALES CONCEDIDOS

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS LIBROS DE TEXTO

Os vales pódense recoller na oficina da secretaria do centro de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas.

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2020/21

TODO O ALUMANDO QUE PRESENTOU A SOLICITUDE FOI ADMITIDO. Si desexas consultar a Listaxe, está colgada no tablón de anuncios do IES CAMPO DE SAN ALBERTO (a súa publicación en Web non está permitida)