PIALE. INTEGRACIÓN EN CANADÁ

Podedes ver unha pequena presentación da Integración en Canadá facendo click na imaxe ou no ficheiro adxunto abaixo.

Facebook Concello de Noia

MUSIQUEANDO 2021

#musiqueando2021, #musiqueandoviral, #nosimportalamusica

OLYMPIC PLAYLIST

O alumnado de 2º e 3º ESO na materia de Música Bilingüe fixeron a súa LISTA DE REPRODUCIÓN con cancións que representan os 3 valores olímpicos: Respecto, Amizade e Excelencia.

Aquí volas deixamos! Disfrutádeas! There are in English!

2º ESO OLYMPIC PLAYLIST

3º ESO OLYMPIC PLAYLIST

MUSIQUEANDO 2019

Musiqueando 2019 é unha convocatoria nacional de concertos escolares na rúa organizada por COAEM, Confederación de Asociacións de Educación Musical.
O nome completo desta convocatoria é: Musiqueando 2019 - #nosimportalamúsica e celebrase simultáneamente en todo o país o próximo 11 de abril. O obxectivo de Musiqueando 2019 á celebrar un día de festa pola Música escolar e compartilo con toda a sociedade. ​Para elo, sacaremos a música das aulas á rúa e faremos un pequeno concerto. Seremos sobre 350 centros escolares e máis de 40.000 participantes.

O alumnado de Música do IES Campo de San Alberto unirase ao do IES Virxe do Mar e tocaremos xuntos. Será o próximo XOVES 11 DE ABRIL de 10:30 A 12:30 horas diante do IES Virxe do Mar.

ACHÉGATE A ESCOITARNOS!!

Se participaches pincha aquí para atoparte nas fotos!!

PARTITEKA_2018

BATERÍA DESDE CERO: 2 RITMOS BÁSICOS

Conto Sonoro: "The Neverending Story"

O alumnado de Obradoiro Musical Bilingüe e de Inglés de 1º ESO

representaron un conto sonoro o DÍA DA BIBLIOTECA.

Se queres escoitalo preme na imaxe. It is in English!

TRAVELLING PLAYLIST

O alumnado de música bilingüe de 2º ESO,

coa axuda da nosa lectora Mariana e de DJ Churri,

confeccionou unha interesante LISTA DE REPRODUCIÓN para que nos acompañe durante as nosas viaxes.

Podemos descargala aquí.

DISFRUTEMOS DA MÚSICA E DAS VIAXES!!!

MUSIQUEANDO 2017

Musiqueando 2017 é unha convocatoria nacional de concertos escolares na rúa, organizada po COAM, Confederación de Asociacións de Educación Musical.

O nome completo desta convocatoria é:

Musiqueando 2017-#nosimportalamúsica

e celébrase simultáneamente en todo o país o próximo 27 de abril.

O IES Campo de San Alberto tamén sairá a tocar e cantar á rúa, xunto co IES Virxe do Mar.

Vémonos o Xoves 27 de Abril por Noia!!!

Ver mapa de Musiqueando