VI Encontro da Rede Solidaria

Este fin de semana tivo lugar o VI Encontro da Rede Solidaria de Xóvenes en Guadarrama (Madrid).

Foi unha experiencia incrible...Construíndo Cidadanía Global!

Podes picar na imaxe para ver fotos na galería

RosalíaTe

SAME 2016 en Santiago de Compostela

Coa participación de 5 centros educativos da comarca (CEIP López Ferreiro, IES Arcebispo Xelmírez I, IES Eduardo Pondal, Colexio San Francisco Javier, e IES Campo de San Alberto), celebrouse a Semana Mundial pola Educación (SAME), en Santiago de Compostela. Na foto, o acto inaugural que tivo lugar na praza da Quintana, o día 29 de abril.

CONCURSO CLIPMETRAXE

A Rede Solidaria do centro, xunto co Obradoiro de Cine, vóltanse a presentar ao concurso CLIPMETRAXES que gañaron o ano pasado. Moita sorte nesta nova edición!!!

Podes ver a nova curta no seguinte enlace.

V Encontro Global da RED SOLIDARIA

Os días 12, 13 e 14 de febreiro tivo lugar en Guadarrama o V Encontro Global da REDE SOLIDARIA. Alí estivo representado o noso centro polas alumnas de 4º de ESO, María Creo e Carla Places, acompañadas da profesora María José Villaverde.

Atende ás súas reflexións sobre a experiencia que viviron:

"Esta viaxe significou para nós unha experiencia inolvidable. Unha gran oportunidade para decatarnos de que non loitamos sós. De que hai moitas persoas coma nós, cun mesmo obxectivo e que xuntos podemos cambiar o mundo.

Deixamos Madrid atrás conscientes de que quizá non vaiamos a ver nunca máis a estas persoas, pero podemos asegurar que gardaremos no noso recordo toda esta gran experiencia e todo o que aprendimos."

Visita cultural a Santiago

O pasado xoves, 17 de decembro, o alumnado de 1º, 2º de ESO e o alumnado de relixión de 3º e 4º de ESO acompañado polas profesoras Amalia Pérez de Ciencias Sociais e María José Villaverde de Relixión, fomos de visita cultural a Santiago. Visitamos a Cociña Económica onde fixemos entrega dos alimentos recollidos entre alumnado e profesorado do IES, e despois fomos ao museo da catedral, interior e prazas que a rodean. Foi un moi interesante fin de trimestre.

Bo Nadal!

Charla sobre o conflito en Siria

O día 23 de novembro, o alumnado de 1º de bacharelato, 1º e 2º ESO, e de cicos formativos, asistiu a unha charla impartida por médicos sirios, que están facendo a súa tese doutoral en Santiago, sobre o conflito que se vive no seu país.

A súa perspectiva ofrecenos outro punto de vista para reflexionar sobre o grave problema social que se está vivindo nestos momentos.

A charla foi promovida pola rede solidaria do centro.

charla médicos sirios

O IES Campo de San Alberto gaña o certame de curtas de Mans Unidas

O IES Campo de San Alberto gaña o certamen de curtas de Mans Unidas: Clipmetrajes.

Un grupo de alumnos do IES Campo de San Alberto de Noia ven de gañar a edición do Clipmetrajes a nivel galego organizado pola ONG Manos Unidas. O premio levaba aparellado unha viaxe para participar na Gala nacional en Madrid. O evento celebrouse no Cine Callao este pasado sábado 9 de Maio. Lucía Alcalde e María Creo nos dicían: "Traballamos moito e merecíamolo. Non gañamos en Madrid, pero outro ano será".

Nove alunmnos elaboraron dende Xaneiro ata Marzo unha curtametraje de fición co título "Apúntome". O protagonista da filme é un rapaz. Levántase pola maña, almorza e vai no coche co seu pai cara o instituto. Na radio escoitan unha noticia que lle fai deixar o móbil: 150 nenos foron asesinados nunha escola en Pakistán. Cando chega ao insti e llo conta os seus amigos, non lle gusta a resposta que obtén: "Home, eso pasa todo os días, xa sabes, neses países". Decide entón apuntarse e facer algo (podedes ver a curta e as fotos en: movienoia.weebly.com).

O noso Centro participa un ano máis na campaña mundial pola educación

Grupo de alumnos participantes

Orgullo de traballar polo Dereito á Educación de todas e todos.

Semana Acción Mundial por la Educación Galicia 2014

Ola a todas e todos! Aquí tedes un video resumo da SAME 2014 na que participou o noso centro: "Polo dereito a unha educación inclusiva" Chicas,chicos...saídes vós!!!