Información oficial

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ALUMNADO ESO, EDU.ESP.

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

IMPRESO DE SOLICITUDE

RESUME INFORMACIÓN

PROTOCOLO ADAPTACIÓN CONTEXTO COVID-19 CENTROS EDUCATIVOS

Consulta aquí o protocolo da Consellería de Educación par a Adaptación ao contexto da COVID-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021.Tamén podedes consultar nesta outra ligazón o Resumo do Protocolo COVID-19 do IES Campo de San Alberto.

PROTOCOLO CONSELLERÍA EDUCACIÓN

- PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 IES CSA CURSO 20-21

-  ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO COVID-19

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E VALES MATERIAL ESCOLAR

LISTAXE DE VALES CONCEDIDOS

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS LIBROS DE TEXTO

Os vales pódense recoller na oficina da secretaria do centro de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas.

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

DÍA NON LECTIVO NO IES CAMPO DE SAN ALBERTO

Segundo o calendario escolar 2020-2021, Orde do 25 de xuño de 2020 no DOG Nº 136 do xoves 9 dde xullo, no seu Artigo 7, punto 2, o noso IES escolleu como día non lectivo o luns 9 de novembro de 2020.

Luns 9 de novembro de 2020

non haberá actividades lectivas e o centro permanecerá pechado.

CAMBIOS LISTAXES GRUPOS 2020-2021

ESTA SEMANA COMEZA O NOVO CURSO 2020-2021

REVISADE A LISTAXE DO GRUPO QUE VOS TOCAHOUBO CAMBIOS NOS GRUPOS

DA ESO E DO BACHARELATO DEBIDO AO PROTOCOLO COVID-19.

NOS CICLOS FORMATIVOS SÓ HAI UN GRUPO POR CURSO.

CONSULTADE O HORARIO E AS INSTRUCIÓNS

PARA O DÍA DA VOSA PRESENTACIÓN.

VÉMONOS MOI PRONTO!!

CARTA DE BENVIDA CURSO 2020-2021

NOVO CURSO ESCOLAR 2020-2021

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

CONSULTADE NA CORONAXENDA DE CADA CURSO

O MATERIAL PARA PREPARAR AS PROBAS DE SETEMBRO.

FIN DE CURSO 2019-2020

CICLOS FORMATIVOS:

Consultade aquí as horas de entrega de notas o venres 26 de xuño.

ESA:

As cualificacións finais publicaranse no Abalar Móbil o XOVES 25 XUÑO 2020.

Se algún alumno ou alumna non recibe correctamente as súas cualificacións pode poñerse en contacto co titor ou titora concertando unha cita para a entrega do boletín de notas.

INSTRUCIÓNS PARA CADA CURSO POR ABALAR MÓBIL E CORONAXENDA NA MARXE DEREITA DESTA WEB.