Skip to Content

Secretaría

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA 2019-2020

Consulta aquí a documentación para presentar en cada curso.

 

1º ESO              2º ESO          3º ESO        4º ESO

1º BAC CIENCIAS                    1º BAC HUMANIDADES E CIENCIAS SOCIAS

2º BAC CIENCIAS                     2º BAC HUMANIDADES E CIENCIAS SOCIAIS

1º FP BÁSICA                           2º FP BÁSICA

1º CM TELECOMUNICACIÓNS                      2º CM TELECOMUNICACIÓNS

1º CM XESTIÓN E ADMINISTRACIÓN            2º CM XESTIÓN E ADMINISTACIÓN

1º CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS           2º CS ADMINISTRACIÓN E FINANZAS

1º CS LABORATORIO                                   2º CS LABORATORIO

1º ESA               2º ESA

1º EBI                2º EBI

DATAS MATRÍCULA XUÑO CURSO 2019-2020

 

CONSULTAR AQUÍ INFORMACIÓN SOBRE ADMISIÓN NOS CICLOS FORMATIVOS.

SOLICITUDE DE CERTIFICADOS

OS CERTIFICADOS DEBERÁN SOLICITARSE NA SECRETARÍA DO CENTRO CON 24 HORAS DE ANTELACIÓN.

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020.

Orde do 3 de maio de 2019  (Extracto) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Enlace Consellería

 

 

PROBAS LIBRES FP 2018-2019

PROBAS LIBRES PARA A OBTENCIÓN DE TÍTULOS FP (LOE).

Curso 2018-2019

Enlace a Convocatoria Reunión obrigatoria de acollemento:

LUNS 3 XUÑO - 12:00 h.  - SALÓN DE ACTOS

As probas libres teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obter directamente algún dos títulos de técnico ou de técnico superior de formación profesional, sempre que demostren ter alcanzados os obxectivos establecidos na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, para a formación profesional, así como os fixados no currículo respectivo.

Lugar de presentación de solicitudes

As solicitudes de inscrición para participar nas probas libres de formación profesional presentaranse na secretaría de calquera centro público en que se oferten probas libres para a obtención de títulos LOE, malia que non sexa o centro elixido en primeira opción.

Prazo de solicitude de admisión

Unicamente poderá presentar a solicitude de admisión quen cumpra os requisitos de acceso no período da inscrición.
O prazo de presentación de solicitudes de admisión é o seguinte (
período ordinario): do 15 ao 30 de abril de 2019 ata as 13:00 h.

Calendario de admisión (enlace) 

Máis información, requisitos e solicitudes de inscrición en: http://www.edu.xunta.es/fp/probas-libres-convocatoria-actual

 

HORARIOS das PROBAS LIBRES no IES Campo de San Alberto:

Pódense consultar os horarios nos seguintes enlaces.

CM Instalacións de Telecomunicacións

CM Xestión Administrativa

CS Administración e Finanzas

CS Laboratorio e Diagnóstico Clínico

 

PROGRAMACIÓNS das PROBAS LIBRES no IES Campo de San Alberto:

CM Instalacións de Telecomunicacións

CM Xestión Administrativa

CS Administración e Finanzas

CS Laboratorio e Diagnóstico Clínico

Departamento de FOL

 

 

PRAZAS VACANTES CURSO 2019-2020

CONVOCATORIA MATRÍCULA ORDINARIA NAS ABAU

Neste enlace tedes a convocatoria de matrícula ordinaria para as probas de acceso á universidade en xuño 2019.

 

RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS 2º BAC - CURSO 2018-19

Aquí tedes o enlace co procedemento a seguir para as posibles reclamacións ás cualificacións de 2º de Bacharelato no curso 2018-2019.

Web Consellería.

Nos casos de presentación de reclamacións ante a comisión de supervisión, debido á brevidade dos prazos, lémbrase a instrución terceira da citada circular:
 
COMUNICACIÓN Á COMISIÓN DE SUPERVISIÓN
O apartado b) da instrución terceira indica que a dirección do centro comunicará á comisión de supervisión a relación de alumnado que presentou reclamación ante dita comisión, con indicación da materia ou materias obxecto de reclamación.
Dita comunicación, dirixida á Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa (Subdirección Xeral de Inspección, Avaliación e Calidade do Sistema Educativo), farase mediante correo electrónico a
 inspeccion.educativa.sc@xunta.gal e con copia a scpie@edu.xunta.gal , indicando o seu carácter urxente antes do seguinte prazo:
 
Convocatoria ordinaria: antes das 18 horas do día 27 de maio de 2019.
Convocatoria extraordinaria: antes das 18 horas do día 27 de xuño de 2019.
 
ENVÍO DO EXPEDIENTE
O apartado d) indica que é preciso que a dirección do centro garanta o procedemento oportuno para que os expedientes de reclamación orixinais sexan recibidos pola comisión de supervisión, no seguinte enderezo e cos seguintes prazos:
 
Presidente/a da Comisión de supervisión de reclamacións de 2º de Bacharelato.
Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.
(Subdirección Xeral de Inspección, Avaliación e Calidade do Sistema Educativo)
Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.
Ed. Administrativo San Caetano. 15781 Santiago de Compostela

Convocatoria ordinaria: recepción antes das 14 horas do día 29 de maio de 2019
Convocatoria extraordinaria: recepción antes das 14 horas do día 28 de xuño de 2019.

ADMISIÓN DE ALUMNADO

Descarga aquí os formularios de Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

CASTELÁN

GALEGO

RECEPCIÓN PROFESORADO SUBSTITUTO

Benvido/a ao IES CAMPO DE SAN ALBERTO.

1. Na documentación anexa atoparás:

  • Ficha de datos persoais.

  • Plano do centro.

  • Diversos protocolos de funcionamento que debes coñecer (dispoñibles na web do centro):

    • Protocolo para a realización das gardas, control de entradas e saídas e uso xeral de espazos.

    • Protocolo de xestión da convivencia no centro e aula de convivencia.

    • Protocolo de control de asistencia e puntualidade do alumnado.

    • Un resumo das principais normas que debe respectar o alumnado, para que poidas transmitirllas e esixirllas.

Ademais do anterior, se realizas unha substitución o cargo directivo que te reciba entregarache unha copia do teu horario. Tamén che entregará, se fora o caso, as indicacións de traballo que teña deixado o profesor/a substituído (en caso contrario diríxete ó xefe/a de dto.).

En secretaría entregaranche as chaves que dan acceso ás diferentes aulas do centro.

Busca o armario do profesor/a que substitúes na sala do profesorado, por se deixou nel o libro de clase ou calquera outra información de interese.

2. Se aínda non o fixeches, debes entregar na secretaría a ficha cos teus datos persoais. Tamén deberás dirixirte ó director para asinares a Declaración xurada e para xerar a túa Toma de posesión.

3. Para calquera dúbida sobre as materias, material de aula, etc., deberás dirixirte ó xefe/a de departamento ou, no seu defecto, a algún compañeiro de departamento. En caso de que che falte o libro do alumnado podes dirixirte a secretaría, onde che poden facilitar unhas listaxes dos grupos nos que debes impartir clase.

4. O equipo directivo está composto por Chema (director), Alberto (vicedirector), Claudina (xefa de estudos), Mariela (xefa de estudos de adultos) e Marga (secretaria). Esperamos que a túa estancia entre nós sexa grata, e poñémonos á túa disposición para calquera cousa que precises.

O equipo directivo.

- Ficha de datos persoais

- Protocolo para realización de gardas

- Protocolo de xestión de incidencias

- Protocolo de control de asistencia e puntualidade

- Normas de convivencia

 

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut