Skip to Content

Secretaría

RECEPCIÓN PROFESORADO SUBSTITUTO

Benvido/a ao IES CAMPO DE SAN ALBERTO.

1. Na documentación anexa atoparás:

  • Ficha de datos persoais.

  • Plano do centro.

  • Diversos protocolos de funcionamento que debes coñecer (dispoñibles na web do centro):

    • Protocolo para a realización das gardas, control de entradas e saídas e uso xeral de espazos.

    • Protocolo de xestión da convivencia no centro e aula de convivencia.

    • Protocolo de control de asistencia e puntualidade do alumnado.

    • Un resumo das principais normas que debe respectar o alumnado, para que poidas transmitirllas e esixirllas.

Ademais do anterior, se realizas unha substitución o cargo directivo que te reciba entregarache unha copia do teu horario. Tamén che entregará, se fora o caso, as indicacións de traballo que teña deixado o profesor/a substituído (en caso contrario diríxete ó xefe/a de dto.).

En secretaría entregaranche as chaves que dan acceso ás diferentes aulas do centro.

Busca o armario do profesor/a que substitúes na sala do profesorado, por se deixou nel o libro de clase ou calquera outra información de interese.

2. Se aínda non o fixeches, debes entregar na secretaría a ficha cos teus datos persoais. Tamén deberás dirixirte ó director para asinares a Declaración xurada e para xerar a túa Toma de posesión.

3. Para calquera dúbida sobre as materias, material de aula, etc., deberás dirixirte ó xefe/a de departamento ou, no seu defecto, a algún compañeiro de departamento. En caso de que che falte o libro do alumnado podes dirixirte a secretaría, onde che poden facilitar unhas listaxes dos grupos nos que debes impartir clase.

4. O equipo directivo está composto por Chema (director), Alberto (vicedirector), Claudina (xefa de estudos), Mariela (xefa de estudos de adultos) e Marga (secretaria). Esperamos que a túa estancia entre nós sexa grata, e poñémonos á túa disposición para calquera cousa que precises.

O equipo directivo.

- Ficha de datos persoais

- Protocolo para realización de gardas

- Protocolo de xestión de incidencias

- Protocolo de control de asistencia e puntualidade

- Normas de convivencia

 

 

 

 

AXUDAS ACTIVIDADES FORMATIVAS EN LINGUA INGLESA

Convocadas axudas para a realización de actividades fomativas en lingua inglesa.

Consulta AQUÍ  as bases.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

Información ás familias sobre a orde do 09 de maio de 2018 (DOG 21/05/2018) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado de ESO para o curso escolar 2018/2019.

Prazo de presentación de solicitudes: do 22 de maio ao 22 de xuño de 2018.

Consulta a información detallada neste enlace.

2º BACHARELATO - CALENDARIO MATRÍCULA ABAU 2018

SETEMBRO 2018

CALENDARIO DE ENTREGA DE NOTAS,

PRAZOS DE MATRÍCULA

 RECLAMACIÓNS

- MÉRCORES 5 SETEMBRO: 

                   - 12:00H. ENTREGA DE NOTAS

                    - 12:30H. REUNIÓN TODO ALUMNADO NO SALÓN DE ACTOS

 

 

XUÑO

CALENDARIO DE ENTREGA DE NOTAS,

PRAZOS DE MATRÍCULA

 RECLAMACIÓNS

- MÉRCORES 23 MAIO: 

                   - 10:00H. ENTREGA DE NOTAS

                    - 10:30H. REUNIÓN ALUMNADO NO SALÓN DE ACTOS

 

Distribuir contido


by Dr. Radut