Acto de homenaxe por xubilación de Julio Caamaño

A comunidade educativa do IES Campo de San Alberto levou a cabo un acto de recoñecemento a Julio Caamaño, que fora o seu director durante 13 anos, con motivo da súa xubilación.

O centro aproveitou ó acto para presentar o numéro 8 da revista "Entrepontes".

Pódese ver un vídeo do acto picando na imaxe.

Presentación Laura Lojo

Laura LojoLaura LOJO RODRÍGUEZ é profesora titular no Departamento de Filoloxía Inglesa e Alemá da Universidade de Santiago de Compostela, onde ensina literatura en lingua inglesa e estudos de xénero. Laura dirixe o grupo de referencia competitiva ‘Discurso e Identidade’, financiado pola Xunta de Galicia, e o grupo de innovación docente ‘Identidade e Estudios de Xénero na cultura e literatura anglófona’.

Presentación sobre Virxinia Woolf

ENTREVISTA A NÉLIDA PIÑÓN

Entrevista a Nélida Piñon,realizada  por Skipe entre Noia e Río de Janeiro por alumnado de 1º de Bacharelato do IES Campo de San Alberto.
A entrevista está enmarcada dentro do proxecto da revista do centro,  Entrepontes.

ENTREPONTES V

Fotografía dos asistentes

O pasado xoves 18 de xuño,tivo lugar a presentación do número 5 da revista do centro "Entrepontes".
Contamos coa presenza do artista noiés José Luís Veiras Manteiga e o actor Rubén Prieto, protagonistas de dúas das entrevistas realizadas polo alumnado para este número.
En breve  publicarémola nesta mesma web. Esperamos que disfrutedes coa súa lectura.Guiño

PRESENTACIÓN DA REVISTA DO CENTRO ENTREPONTES

Cartel da presentación da revista

Presentación da revista "Entrepontes"