Club de ciencia Blog

Pósters científicos

Cada semana durante o 2º trimestre e comezos do 3º, o alumnado elaborou un póster científico resumindo as conclusións das súas investigacións. Aquí vos deixamos algún dos mellores!

Docencia de Rubén Beiroa

A docencia é presencial e a ela asisten todos os profes do grupo de traballo agás Agustín Agra, Gloria Santos e Nuria Martínez, todos eles con síntomas derivados da administración da vacina de Astra Zéneca.

A docencia estrutúrase en 2 partes:

Parte 1: Arduino e programación en xeral. Proxectos de aplicación concretos.

Estreamos logo no CdC

Grazas ó concurso que organizou a profe Mónica Rivas desde o dpto Plástica, houbo moita participación para atopar logo do Club de Ciencia e Tecnoloxía. A gañadora é Belén Mariño, de 4º, con este deseño tan chulo!

Formación de Patricia Barciela

DOCENCIA PATRICIA BARCIELA - 1 febreiro

Patricia Barciela, directora da Domus Coruña, comeza facendo unha introdución na que contextualiza a Ciencia Cidadá dentro do marco da Open Science, un concepto que contempla o acceso aberto a investigación e datos e a filosofía RRI (investigación e innovación responsables).

Destaca como PLATAFORMAS máis salientables a Scistarter (USA), Zooniverse (nivel mundial) e Ibercivis (España e Europa). No referente a METODOLOXÍA apela a usar unha indagativa, remarcando a importancia de aprender Ciencia facendo Ciencia: IBL (inquiry based learning). Suxire que investiguemos ferramentas virtuais como cámaras na natureza e laboratorios virtuais. Patricia amósanos o espazo Dixit, en Abalar, onde desde hai moi pouquiño podemos atopar recursos didácticos e guías metodolóxicas.

Arrinca o CdC 2020/21

O CdC 2020 estará organizado este ano cos proxectos e profesorado que poden verse na táboa adxunta. O alumnado irá incorporándose gradualmente en función das reunións a ter ata fin do trimestre. Os obxectivos do CdC son:

• Continuar o labor do Club de Ciencia (CdC), que opera desde 2017/18.
  • Promover unha actitude científica, curiosa e crítica respecto á realidade que nos rodea.
  • Coñecer prácticas de habitabilidade de espazos máis sustentables e saudables.
  • Estudar as condicións climatolóxicas da contorna e valorar o posible impacto humano nelas.
  • Practicar experimentos científicos con materiais domésticos.
  • Dar a coñecer o traballo que se fai desde a Cachada.