Últimas Publicacións

INFORMACIÓN FAMILIAS

CALENDARIO DE FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA 2021/2022

Presentación dos documentos de formalización de matrícula : do 20 ao 30 de xuño (ámbolos dous inclusive).

O horario de secretaría para a recollida  e entrega de documentación é o seguinte:

Luns: de 9:30-10:15 horas

Martes: de  9:30-11:00 horas

Mércores: de  9:30-11:00 horas

Xoves: de9:30-11:00 horas

Venres: de 9:30-11:00 horas

Para formalizar a matrícula é preciso achegar a seguinte documentación:

Instancia e anexos debidamente cumprimentados e ASINADOS POLOS DOUS PROXENITORES.

4  fotos tamaño carné do neno/a.

2 fotocopias da tarxeta sanitaria do neno/a.

Fotocopia do boletín de vacinas.

Unicamente no caso de acceder a unha praza NEAE (de non telo entregado previamente), ou se o neno/a padece algunha enfermidade ou doenza da que consideren debemos ter coñecemento, débese entregar informe médico oportuno.

No caso de non telo entregado con anterioridade, convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso. (Fotocopia e orixinal para  a compulsa)

COMUNICACIÓNS COAS FAMILIAS

Na actualidade o centro emprega o servizo  da Consellería de Educación, "ABALAR MÓBIL" como medio de relación e transmisión de información as familias. Como futuro alumnado do CRA, será preciso que descarguedes a aplicación (abalarMóbil) para así poder recibir de primeira man toda aquela información que poida ser relevante de cara o vindeiro curso educativo 2020/21. No seguinte enlace tedes as instrucións de instalación e funcionamento da mesma.

Finalmente, aquelas familias que desexen reservar praza no comedor para o vindeiro curso escolar, deberán facelo na seguinte ligazón https://forms.gle/pKYTSKHR9zsFBTmA9

REVISTA BADALADAS 2020-2021

Agora que se achega o final de curso e tempo de facer repaso das experiencias vividas ao longo destes meses que foron tan especiais e tan intensos.

Presentámosvos a nosa revista, a Revista Badaladas que agardamos sexa para vós unha pequena fiestra coa que entrar en todas e cada unha das aulas e facervos partícipes da súa actividade.

Desfrutádea e desfrutade do verán tamén!

17 DE MAIO. DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Xa é 17 de maio e queremos desexarvos un moi feliz día das Letras Galegas. Esta é unha fermosa xornada para gozar da maxia das palabras, da beleza dos contos, … un día para desfrutar das producións na nosa lingua ou das de que, creadas noutros idiomas, persoas como Xela Arias souberon achegar ao galego.

Da man da homenaxeada, queremos compartir o noso pequeno poemario, cheo de tenrura e de amor. Unha fermosa forma de festexar tamén o día da familia. Agardamos que vos guste!

BICOS DE BOLBORETA

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO ESCOLAR 2021/2022

A dirección do centro fai pública a lista definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso escolar 2021/2022.A súa consulta pódese realizar no interior das instalación das aulas de parroquias e na sede do CRA Raíña Aragonta.

A formalización da matrícula realizarase dende o  20 de xuño ata  30 de xuñode 2021, sendo a documentación necesaria a seguinte:

Instancia e anexosdebidamente cumprimentados (ASINADO POLOS DOUS PROXENITORES). A documentación estará dispoñible con anterioridade na web e na secretaría do centro.

4  fotos tamaño carné do neno/a.

2 fotocopias da tarxeta sanitaria do neno/a.

Fotocopia do boletín de vacinas.

Informe médico no caso de acceder a unha praza de NEAE (de non telo entregado previamente) ou se o neno/a padece algunha enfermidade ou doenza da que consideran debemos ter coñecemento.

A dirección do centro.

Letras Galegas 2021

Xa non queda nada para a comemoración do día das Letras!

Este ano Xela Arias é a escritora escollida e, para que podades coñecer un pouquiño máis sobre ela, vos deixamos un pequeno vídeo que agardamos vos guste.

As imaxes forman parte dos materiais dispoñibles na web primaveradasletras.gal - Outros Materiais | Primavera das Letras