PLAN DE ORIENTACIÓN CURSO ESCOLAR 2021-2022

PLAN DE ACCIÓN TITORIAL CURSO ESCOLAR 2020-21

PLAN DE ACCIÓN TITORIAL CURSO ESCOLAR 2020-21

A importancia da boa alimentación

Queridas familias.

Todos sabemos a importacia dunha axeitada alimentación, verdade?

Adxunto a esta entrada (aquí) incluímos unha serie de pautas para levar a cabo un almorzo saudable.

Agardamos que sexan do voso interese.

Saúdos.

A FAMILIA, NÚCLEO DAS PRIMEIRAS APRENDIZAXES

Compartímosvos este recurso que consideramos pode ser de interese. Trátese dunha guía editada pola Asociación Socio Pedagóxica Galega (A S-P G) con información sobre a motivación, a disciplina, a lectura, as emocións e xestión de conflitos, e a educación afectivo-sexual.

Podedes acceder a ela a través da imaxe.

Departamento de Orientación

Becas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoyo educativo. Curso 2021-2022

Dende o día 03 de agosto de 2021 e ata o 30 de setembro de 2021 está aberto o prazo de  presentación de solicitudes de becas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoyo educativo para o curso 2021-2022.

Toda a información atópase no seguinte enlace.

Tamén se adxunta aquí o texto da convocatoria.

Aquelas familias que precisen axuda e/ou asesoramento na tramitación da BECA poden poñerse en contacto co centro no 986 349 118 e solicitar cita co departamento de orienación.

28 de Xuño: Día Internacional do Orgullo LGBT+

DÍA NACIONAL DA ATENCION TEMPERÁ

16 de xuño de 2021

Día nacional da atención temperá.

Dende o Departamento de Orientación do CRA Raíña Aragonta queremos felicitar ao concello de Salceda de Caselas pola posta en marcha así como garantir a continuidade do servizo de atención temperá (SAT) que tantos beneficios está a aportar aos nenos/as de 0 a 6 anos do concello de Salceda de Caselas.

Agardamos que este servizo teña a continuidade necesaria para que os/as nenos/as con trastornos do desenvolvemento ou con risco de padecelos poidan ter acceso a un servizo público, local e especializado como ata o de agora está a acontecer.

O noso máis sincero agradecemento ás/aos profesionais que alí traballan.