COVID

ADAPTACIÓN DAS MEDIDAS DE PREVENCIÓN DA COVID-19 EN CENTROS EDUCATIVOS

Estimadas familias,

para dar resposta as dúbidas máis frecuentes que se dan con motivo das novas medidas implantadas nas escolas en xaneiro

sobre o xeito de actuar ante novos casos de Covid-19 deixamos unha relación das dúbidas principais que vos poden xurdir.

ADAPTACIÓN DAS MEDIDAS DE PREVENCIÓN DA COVID-19 EN CENTROS EDUCATIVOS XANEIRO 2022 PREGUNTAS FRECUENTES

Agardamos que vos aclaren a situación.

EQUIPO COVID

COMUNICAR CASOS POSITIVOS A SANIDADE

Estimadas familias

Aquí debaixo deixámosvos o enlace á Declaración responsable de autotest positivo

(pinchar na imaxe)

Declaración responsable de autotest positivo

Ademais, tamén podedes notificar casos positivos detectados no ámbito familiar chamando ao teléfono:

Saúdos

Equipo Covid

CRA Raíña Aragonta

CAMBIOS NO PROTOCOLO COVID DE EDUCACIÓN (16/01/2022)

INCLUÍMOS AQUÍ DEBAIXO AS IMAXES QUE RESUMEN OS

PRINCIPAIS CAMBIOS

INTRODUCIDOS NO PROTOCOLO COVID DOS CENTROS EDUCATIVOS

Equipo Covid

ÚLTIMA REVISIÓN DO PROTOCOLO COVID-19

PROTOCOLO COVID 19 CURSO 2021-2022

Teléfono de contacto co equipo COVID CRA Raíña Aragonta

Recordatorio Covid-19

Utiliza Máscara!!!

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

O CRA Raiña Aragonta informa que foi publicada a Resolución do 22 de outubro de 2020, pola que se adía a celebración de eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

En canto se retome o proceso selectivo manterémosvos informados.

Un saúdo

A dirección

NOVO MODELO DE AUTOENQUISA DE SÍNTOMAS COMPATIBLES COA COVID-19

O 22 de Setembro a Consellería de Educación publicou unha nova modificación do "Protocolo de adaptación ao contexto da Covid-19 nos centros escolares"

Nas modificacións publicouse unha nova autoenquisa de avaliación de síntomas compatibles coa Covid e un pequeno resumo dos pasos a seguir ante a aparición dalgún destes síntomas.

No documento adxunto está este novo modelo de autoenquisa, que se debe realizar cada día antes de acudir ao centro escolar.

Saúdos

O Equipo Covid