3 anos C

PROGRAMACIÓN DE AULA DE 3 ANOS C DE ESFARRAPADA CURSO 2023-2024

PROGRAMACIÓN 3 ANOS C ESFARRAPADA CURSO 2023-2024

ANNIVERSARIO DE LUCAS (ABRIL 2024)

EN ABRIL NA AULA DE 3 ANOS C CELEBRAMOS O ANIVERSARIO DE LUCAS QUE CUMPRIU 4 ANOS.

PARABÉNS LUCAS !!!    Risa

ACTIVIDADE: BING.- UNE CADA PERSONAXE CO SEU NOME

Ola  familias!

Como sabedes, este ano estamos empregando o uso das pantallas para incentivar o alumnado nas súas aprendizaxes, creando actividades, amosando novos contidos, xogos.... Así que aquí vos deixo  unha actividade  relacionada con Bing e os seus amigos, na cal os nenos e nenas teñen que relacionar a algúns dos  personaxes da serie co seu nome. Esta actividade foi  creada nunha plataforma dixital para que o alumnado tamén dende a súa casa a poidese levar a cabo. Na aula xa probamos a facela.

Aquí vola deixo, ánimo!

E CHEGOU... SETEMBRO!

Comezamos novo curso e tamén unha nova situación para o alumnado da aula 3 anos C Esfarrapada, xa que se atoparon nun lugar novo  no que apareceron persoas descoñecidas para eles. A súa situación cambiou de ser o centro da súa familia a ser “un máis” entre outros iguais. Así que todos nós, profesorado e familias, teremos un papel fundamental nesta nova etapa.

Pero como podedes ver pouco a pouco fómonos adaptando. Aquí tedes algunha das actividades que  foron levadas a cabo durante este mes de setembro.

Tamén  celebramos en setembro o aniversario do noso compañeiro Gabriel. Parabéns para Gabriel !!!