Educación Relixiosa

PROGRAMACIÓN RELIXIÓN PARA O CURSO ESCOLAR 2021/22

PROGRAMACIÓN RELIXIÓN PARA O CURSO 2021- 2022

DIAS SANTOS E VACACIÓNS

OLA A TODOS E TODAS DE NOVO. FAI POUQUIÑO CELEBRAMOS A SEMANA SANTA. FRUFRU E POM PON MARCHÁRONSE DE VIAXE DURANTE OS DIAS FESTIVOS. ONDE IRIAN? QUE NOS CONTARÁN SOBRE A SÚA VIAXE?

PASCUA

TODO LO QUE QUEREMOS

XANEIRO, A PAZ E GANDHI

BOAS FESTAS

OS DESEO UNA NAVIDAD FELIZ, LLENA DE AMOR, FAMILIA Y AMISTAD. UN TIEMPO DE REFLEXIÓN EN EL QUE VALOREMOS TODO LO MARAVILLOSO QUE NOS RODEA. TODO AQUELLO QUE PASAMOS COMO INSIGNIFICANTE Y QUE CUANDO NOS FALTA NOTAMOS SU AUSENCIA. OS DESEO MUCHÍSIMA SALUD Y SOBRETODO FAMILIAS OS DESEO MOMENTOS MÁGICOS DE RISAS, SORPRESAS Y BAILES JUNTO A VUESTROS MAYORES TESOROS; VUESTROS HIJOS.

NADAL

AO LONGO DESTAS SEMANAS ESTIVEMOS A VIAXAR CON FRUFRÚ ATA BELÉN COÑECENDO A ORIXE DO NADAL E A SÚA HISTORIA. DECORAMOS A CLASE E A NOSA POSTAL DO NADAL. TAMÉN CANTAMOS PANXOLIÑAS, BAILAMOS E DIVERTÍMONOS MOITÍSIMO.

FRU FRU

Ola a todos e a todas. Como xa comentamos con anterioridade este curso temos unha pequena amiga que nos acompaña nas clases de relixión. O seu nome é Fru Frú. É unha pequena xirafa moi alegre con moitas paixóns e afeccións como por exemplo; os nenas e nenas, o cole, comer follas das árbores, as mazás e viaxar.
Fru F virá visitarnos para axudarnos nas nosas clases, sorprendernos e contarnos como vive cada unha das súas viaxes ao redor do mundo informándonos sobre as súas culturas, costumes, crenzas e relixións.

NOS AVENTURAMOS CON FRU FRU

¡Hola a todos y a todas!, este nuevo curso lo empezamos con muchisima ilusión y con un nuevo proyecto. Todo el centro en su conjunto trabajaremos, aprendenderemos, nos ilusionaremos y disfrutaremos muchísimo con el tema "La vuelta al mundo". En la asignatura de reli tendremos una acompañante muy aventurera llamada Fru Fru que pronto se presentará y que nos traerá a lo largo de estos meses información muy valiosa y muchas sorpresas. Un abrazo y hasta dentro de poquito.

LA BIBLIA

Es el principal libro de los amigos de Jesús. El más importante.

Nosotros lo conocemos, lo vimos muchas veces en clase. Trae cosas, cuenta cosas de Jesús y de Dios.

Casi todo, por no decir todo, lo que vemos en clase de religión, son cosas de la Biblia; Jesús, la navidad (el nacimiento de Jesús), la parábola del Buen Pastor, la Pascua (la vuelta de Jesús a la vida después de morir), el relato de la creación, la historia de Noe, el pan y el vino de la iglesia…