Complementarias

PROGRAMACIÓN EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DE ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS CURSO ESCOLAR 2021-22

PROGRAMACIÓN DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DAS ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS PARA O CURSO 2021-2022

VISITA Á GRANXA KIRIKO

OS NENOS E NENAS DO CRA RAÍÑA ARAGONTA ESTÁN MOI ILUSIONADOS PORQUE DESPOIS DE MOITO TEMPO PODEREMOS REALIZAR UNHA SAÍDA AO CONTORNO.

NESTA OCASIÓN IREMOS Á GRANXA KIRIKO, UNHA GRANXA ESCOLA UBICADA EN FORNELOS DE MONTES QUE DISPÓN DUN GRAN ESPAZO PARA REALIZAR MÚLTIPLES  ACTIVIDADES EN CONTACTO COA NATUREZA: HORTA, ZONA DE ANIMAIS, COMPOSTEIRO,...

ASEMADE TAMÉN CONTA CON ESPAZOS DE XOGO INFANTIL.

SE QUEREDES, PODEDES PREMER NA SEGUINTE IMAXE E DESCUBRIR CADA UN DOS SEUS RECUNCHOS.

EXPOSICIÓN DE SETAS

ESTE MES RECIBIMOS A INVITACIÓN DA ASOCIACIÓN XUVENIL DE ENTENZA PARA PARTICIPAR NUNHA EXPOSICIÓN DE SETAS QUE ÍAN  FACER O 14 DE NOVEMBRO.

MIRADE QUE BONITAS QUEDARON ALGUNHAS DAS  OBRAS COAS QUE COLABORAMOS!!!!

PERO O MÁIS IMPORTANTE NON É O RESULTADO QUE OBTIVEMOS, SENÓN TODO O QUE APRENDEMOS AO LONGO DO PROCESO; CARACTERÍSTICAS DAS SETAS, A IMPORTANCIA DO TRABALLO EN EQUIPO, O RESPECTO POLAS OBRAS ALLEAS, DIFERENTES TÉCNICAS PLÁSTICAS,  MOTRICIDADE FINA,...

CASTAÑAZO ROCK

REMATAMOS A SEMANA CELEBRANDO UNHA DAS FESTAS TÍPICAS DO OUTONO, O MAGOSTO.

NESTA OCASIÓN FIXÉMOLO A RITMO DE MÚSICA COA CANCIÓN "DAME MÀIS CASTAÑAS" E,COMO NON , DEGUSTANDO CASTAÑAS ASADAS.

AGRADECEMOS A COLABORACIÓN DA PANADERÍA ALTAMIRA, QUEN FIXO POSIBLE QUE AS CASTAÑAS CHEGARAN QUENTIÑAS ÀS NOSAS AULAS DE ESFARRAPADA E LISTAS PARA COMER.

NALGUNHAS AULAS DE PARROQUIAS TIVEMOS A SORTE DE CONTAR COA AXUDA DALGUNHAS FAMILIAS PARA FACER O MAGOSTO TRADICIONAL, ASANDO AS CASTAÑAS NO LUME.

CASTAÑAZO ROCK

POLO MAGOSTO, CASTAÑAS E ROCK NO CORPO!!!!!!

Deixamos a canción "Dame máis castañas" que dá comezo ao Magosto no Cra Raíña Aragonta!!!!

Rock e Castañas Asadas!!!

Se queredes seguir coa música aquí tendes unha lista de cancións para dárlle moita marcha ao día. É unha lista colaborativa polo que podedes engadir os vosos grandes hits. Pincha na imaxe:

COMO NOS GUSTAN AS CELEBRACIÓNS!!!!!

AOS NOSOS PEQUERECHOS E PEQUERRECHAS ENCÁNTALLES POR UN DISFRAZ E REALIZAR TAREFAS TERRORÍFICAS.

QUEN DIXO MEDO EN SAMAÍN??? PARECE SER QUE NAS NOSAS AULAS SON MOOOOOI VALENTES!!!

VOLTA, REVOLTA E REVIRA VOLTA

NESTE CURSO ESCOLAR, CASELÍN, A MASCOTA DA NOSA BIBLIOTECA, INVÍTANOS A PERCORRER O MUNDO PARA COÑECER DIFERENTES PAÍSES,  CULTURAS, TRADICIÓNS, ... ESPÉRANNOS MOITAS AVENTURAS XUNTOS E PARA COMEZAR ESTA VIAXE CONTAMOS COA COMPAÑÍA DAS MAIMIÑAS.

DURANTE OS DÍAS 25, 26 E 27 DE OUTUBRO GOZAMOS COA SÚA ACTUACIÓN.

ESPERAMOS VERVOS MOI PRONTO!!!!!

SAMAÍN

Xa chegou Samaín!!!!!! E realizaremos unha viaxe terrorífica a Transilvania!!! Ides tremer de medoooooooo

Acceso á Sede do CRA para a actividade complementaria das Maimiñas (21/22-001)

No arquivo adxunto achegámosvos cal é a ruta que debedes seguir para a entrega e recollida das/os vosas/os fillas/os na Sede do CRA para a actividade das Maimiñas.

Pinchar aquí para ver o arquivo.

Tamén o incluímos aquí debaixo como imaxe:

Saúdos.