HORARIO ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

Becas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoyo educativo. Curso 2021-2022

Dende o día 03 de agosto de 2021 e ata o 30 de setembro de 2021 está aberto o prazo de  presentación de solicitudes de becas e axudas para alumnos con necesidade específica de apoyo educativo para o curso 2021-2022.

Toda a información atópase no seguinte enlace.

Tamén se adxunta aquí o texto da convocatoria.

Aquelas familias que precisen axuda e/ou asesoramento na tramitación da BECA poden poñerse en contacto co centro no 986 349 118 e solicitar cita co departamento de orienación.

INFORMACIÓN COVID

Estimadas familias:

Dende o equipo Covid queremos informarvos que no caso de que os vosos fillos/as presenten algún dos síntomas compatibles coa Covid-19 (febre maior a 37´5ºC, tose seca, dificultades respiratorias, cansazo, dor muscular, falta de gusto ou olfacto, diarrea) tedes a obriga e responsabilidade de chamar ao teléfono 986 349 592 (Centro de Saúde de Salceda), indicando na chamada que é por mor do "protocolo Covid escolar" para que vos citen no propio día en pediatría e seguir as súas instrucións e recomendacións. Posteriormente informar ao centro escolar para levar un rexistro conxunto có centro de Saúde.

Este número de teléfono é só para aqueles nenos/as que teñen o seu pediatra en Salceda. Os residentes noutros concellos, ou que vivindo en Salceda teñen o médico noutro sitio, deben poñerse en contato co seu Centro de Saúde de refencia (onde o neno/a acude ao pediatra).

Grazas pola vosa colaboración

O equipo Covid

OFERTA DEPORTIVA DO CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS PARA O CURSO 21-22

ADXUNTAMOS PDF COA OFERTA DEPORTIVA DO CONCELLO DE SALCEDA DE CASELAS PARA O CURSO 21-22