Fontán

PROGRAMACIÓN AULA FONTÁN CURSO 2021-2022

Carreira contra a leucemia

Horta na escola

Traballando duro para preparar a terra para a nosa colleita de patacas.

Proxecto volcán

Amosamos algunas fotos e vídeos do noso traballo acerca dos volcáns.

PROPOSTA DE ACTIVIDADES 17 XUÑO

Queridas familias, nenas e nenos!! Esta é a última publicación deste curso. Un ano máis rematamos a escola, este dun xeito excepcional, sen poder vernos e estar xuntos fisicamente, pero levo no meu corazón un pedaciño de todas e todos vós. Moitas gracias pola vosa dedicación e esforzo  nestes meses e por ser como sodes todas e todos especiais e formidables. Unha aperta moi grande, bicos mil e feliz verán.

PARABÉNS PARA VÓS!!

ICÍAR DESÉXAVOS FELICIDADE A TODAS E TODOS

AS/ OS QUE IDES A ESTAR DE ANIVERSARIO

NA NOSA CASA!!

PROPOSTA DE ACTIVIDADES 15 XUÑO

Queridas familias, nenas e nenos!! Está é a derradeira semana de curso. Un curso que se viu marcado por unha situción excepcional que de seguro recordaremos durante anos. Seguimos un novo camiño, un novo rumbo cara un horizonte cheo de grandes aventuras e coñecementos. Hoxe achégovos esta proposta de actividades, e quero informar dun erro na publicación do venres, falta o conto que podedes descargalo desde hoxe, se ides a esa publicación, perdoade polo atraso ocasionado. Moitas gracias a todas e todos e saúdos.