DINAMIZACIÓN TICs

PROGRAMACIÓN DINAMIZACIÓN T.I.C. CURSO ESCOLAR 2020-21

PROGRAMACIÓN DE DINAMIZACIÓN DAS TIC PARA O CURSO 2020- 2021

CONMEMORACIÓN DO DÍA DO CONSUMIDOR E A SEMANA DA PRENSA

Co gaio do Día do Consumidor e a Semana da Prensa, desenvolveuse nas instalacións do CRA Raiña Aragonta o 1º Congreso do cine.

Este evento logrou reunir aos mellores críticos do cine, así coma recopilar as súas achegas e análises sobre algunhas das películas dos nosos tempos.

Aquí vos deixamos un resumo deste congreso.

SEPARADOS PERO UNIDOS

Aínda que non podamos sair das nosas casas estamos mais unidos que nunca, o profesorado do CRA Raíña Aragonta aporta o seu gran de area para mandar ánimo e esforzo ao seu alumnado. Unha aperta grande.

VIAXE POLO MAR

Bo día Familias!

Hoxe traémosvos un vídeo que é froito do traballo de todas as aulas do CRA Raíña Aragonta dentro do proxecto anual de centro dedicado este ano ao MAR.

Poderedes ver como as cativas e cativos das diferentes aulas representan algúns dos diversos animais mariños que estamos a traballar este ano.

Esperamos que vos guste.

Despedímonos desexándovos unha boa semana santa e que, dentro das limitacións que nos obriga a tomar o coronavirus, poidades gozar en familia deste tempo de vacacións.

Agardamos que todo pase pronto e que tod@s vós esteades ben de saúde.

Bicos para tod@s e moito ánimo que xa queda pouco para vernos!!

O equipo docente do CRA Raíña Aragonta.

Grazas Sanitarios

Grazas a implicación familiar, de nen@s e mestres que forman ou formaron parte da vida dos nen@s da miña aula puidemos facer este vídeo. A distancia non fará que nos separemos, estar na casa é a nosa responsabilidade. Voltaremos con mais forza e maior ilusión de vernos. Grazas Sanitarios pola vosa labor nestes días tan difíciles.

ENTROIDO 2020

CHEGOU O NOSO QUERIDÍSIMO ENTROIDO

Celebración do día da Paz 2020

Dende o equipo TICs elaboramos un pequeno vídeo do que resultou a actividade do día da Paz deste 2020, tendo coma base o mar que é o noso interese común para este curso 2019-2020.