DINAMIZACIÓN TICs

PROGRAMACIÓN DINAMIZACIÓN T.I.C. CURSO ESCOLAR 2023-24

PROGRAMACIÓN DE DINAMIZACIÓN DAS TIC PARA O CURSO 2023-2024

O ENTROIDO NA ESCOLA

DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA E DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO: TOD@S TEMOS OS MESMOS DEREITOS PERO... A TOD@S SE NOS RESPECTAN?

Con motivo das conmemoración do Día Universal da Infancia (20 de novembro) e o Día Internacional contra a violencia de xénero (25 de novembro), o Equipo TIC , en colaboración co alumnado e titores e titoras do centro, elaborou o vídeo "Tod@s temos os mesmos dereitos pero... a tod@s se nos respectan?". Neste vídeo Caselín, a mascota da biblioteca , lévanos de viaxe polo mundo para descubrir as diferenzas en relación a dereitos que experimentan nen@s e mulleres  segundo o lugar no que nos atopemos.

PARABÉNS POLO BEN QUE O FIXERON!!!!!!!

Esperamos que vos guste.

Para poder ver o vídeo clicade na imaxe que tedes debaixo e abrirase nunha xanela nova.

Plan Dixital de centro

No presente curso escolar 2021-2022 o centro está a elaborar o plan dixital de centro seguindo as instruccións indicadas na resolución do 3 de setembro de 2021.

Ao longo do curso iremos informando de todo o relativo a este proceso.

O equipo directivo.

CONMEMORACIÓN DO DÍA DO CONSUMIDOR E A SEMANA DA PRENSA

Co gaio do Día do Consumidor e a Semana da Prensa, desenvolveuse nas instalacións do CRA Raiña Aragonta o 1º Congreso do cine.

Este evento logrou reunir aos mellores críticos do cine, así coma recopilar as súas achegas e análises sobre algunhas das películas dos nosos tempos.

Aquí vos deixamos un resumo deste congreso.

SEPARADOS PERO UNIDOS

Aínda que non podamos sair das nosas casas estamos mais unidos que nunca, o profesorado do CRA Raíña Aragonta aporta o seu gran de area para mandar ánimo e esforzo ao seu alumnado. Unha aperta grande.