OFERTA DE EMPREGO: MONTAXE E VERIFICACIÓN DE TACÓGRAFOS

Empresa: Neumáticos Fayfer SL

Localidade: Alba (Pontevedra)

Descrición: montaxe e verificación de tacógrafos

Requisitos: ciclo de grao medio ou superior da familia profesional de Transporte e mantemento de vehículos, con coñecementos en electricidade. Manexo de máquina de diagnose.

Condicións: xornada completa de luns a venres, sábados alternos en horarios de mañá.

Incorporación inmediata, con formación previa para o desempeño do posto de traballo, a cargo da empresa en A Coruña.

Contacto: persoas interesadas enviar CV a fayfersl@ncs.es

PROBAS LIBRES 2018: LISTAXES DE PERSOAS ADXUDICADAS E INICIO DE MATRÍCULA

Publicada a listaxe de persoas adxudicadas nas probas libres para a obtención de títulos LOE por centro elixido en primeira opción.

Listaxe 1ª adxudicación ordinaria

As persoas con praza adxudicada poden matricularse no Centro desde o 15 ata o 21 de maio ata as 13:00 h.

Documentación para a matrícula:

-1 foto tamaño carné

-Fotocopia DNI/NIE/Pasaporte

-Certificado de estudos, se non se presentou na admisión.

-Pago do seguro escolar (exentos maiores de 28 anos)

-Impreso e sobre de matrícula (dispoñible no Centro)

As programacións dos diferentes módulos están dispoñibles na Conserxería do CIFP.

Os horarios de exames de probas libres poden consultarse no CIFP e nos arquivos adxuntos.

Lémbrase que a xornada de acollemento será o venres, 1 de xuño, no salón de actos do CIFP A Xunqueira, en horario de 9:30 a 10:30 h. A asistencia é obrigatoria.

OFERTA DE EMPREGO: INSTALACIÓNS ELÉCTRICAS

Empresa: EC Solla

Localidade: Lérez (Pontevedra)

Número de postos: 2

Descrición: realización de instalacións eléctricas en vivendas, centros educativos,..,

Requisitos: formación e coñecementos de electricidade necesarios para realizar instalacións eléctricas.

PRL básico de 60 horas (formación a cargo da empresa)

Condicións: horario de luns a venres, de 8:30 a 15:00 h e de 15:00 a 19.00h.

Contrato inicial por obra , con posibilidade de pasar a indefinido.

Contacto: tfno.: 690671998 (preguntar por Enrique)

ERASMUS+. CHARLA INFORMATIVA SOBRE MOBILIDADES.

O venres 11 de maio, o coordinador de programas internacionais, acompañado polos profesores participantes na recente mobilidade a Wroclaw (Polonia), convocou a  todo o profesorado do centro a unha xornada informativa sobre os programas Erasmus+ e na que se trataron principalmente dous temas:

• Que é un proxecto Erasmus+?. Partes que o forman, como se realiza e como se solicita.
  • Mobilidade a Wroclaw do mes de abril. Actividades realizadas.

foto presentacion

ERASMUS+

MOBILIDADE 2017-1-ES01-KA102-037256

O consorcio formado polo CIFP A Xunqueira, actuando como coordinador; CIFP Coroso de Santa Uxía de Ribeira; IES Daviña Rey de Monforte de Lemos e IES A Paralaia de Moaña, veñen de realizar unha mobilidade  a Wroclaw (Polonia) dentro do proxecto 2017-1-ES01-KA102-037256.

O programa de traballo desenvolvido durante a estancia foi o seguinte:

• Luns 23 de abril: visita ao centro Zespół Szkól Nr 6, ul. Nowodworska 78/82, 50-001 Wrocław.
  • Martes 24 de abril: visita ao centro Zespół Szkól Nr 18, ul. Młodych Techników 58, 53-645 Wrocław.
  • Mércores 25 de abril: visita ao centro Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych, ul. Worcella 3, Wrocław.
  • Xoves 26 de abril: visita ao centro CKP, ul. Strzegomska 49A, 53-611 Wrocław.
  • Venres 27 de abril: visita ao Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.

Esta mobilidade é a primeira das dúas programadas neste proxecto e que se completará con unha a realizar no vindeiro mes de setembro a Recklinghausen (Alemania), sendo a continuación á xa iniciada no pasado mes de setembro de 2017 en Olomouc (República Checa).

PROBAS LIBRES 2018. LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES

Publicadas as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas para as probas libres para a obtención de titulos de FP (LOE).

Consultar aquí as listaxes.

Período de reclamación: do 7 ao 9 de maio ata as 13.00 horas, no centro onde se presentou a solicitude de inscrición

Visita do alumnado do CIFP A Xunqueira a FP Innova

O xoves, 26 de abril, varios grupos de alumnos e alumnas do CIFP A xunqueira visitaron o congreso de innovación na Formación Profesional "FP Innova Galicia 2018", que se celebrou na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela.

Durante a visita puideron coñecer os proxectos de investigación e innovación desenvoltos por distintos centros de FP de Galicia en colaboración con empresas; así como participar nos distintos obradoiros organizados para fomentar a súa experimentación en actividades de robótica, impresión 3D, electrónica,
fabricación de drons, madeira, artes gráficas, estética, hostalaría ou
industrias alimentarias.