Primeiro ciclo

Chacotes

As nenas e os nenos de 1º e 2º de educación primaria disfrutan do último día do trimestre cunha saída aos Chacotes.
Preme aquí para ver máis imaxes.

Equitación

Chegou o turno de 1º e 2º de educación primaria!
Dende aquí verédelos pasándoo xenial na "Escuela de Equitación La Cruz", en Taboada.

Saída A Coruña

O alumnado de 1º, 2º e 3º de educación primaria visitou o Acuario e a Casa das Ciencias na cidade de A Coruña.

Queres ver o ben que o pasaron? Preme aquí!

Arqueixal

O alumnado de 1º e 2º de primaria visitou Arqueixal e as nenas e os nenos de 3º e 4º de educación primaria achegáronse ata a Granxa A Cernada.

Coñeceron máis polo miúdo o traballo que se realiza nestas granxas e os produtos que elaboran.

Graciñas a ANPA por organizar e xestionar estas saídas!

Preme aquí para ver máis imaxes de 1º e 2º de educación primaria en Arqueixal

Preme aquí para ver ás nenas e aos nenos de 3º e 4º de primaria na Granxa A Cernada

Saída

O alumnado de 2º de educación primaria visitou o MUNCYT e a Casa das Ciencias, onde ademais disfrutaron dunha sesión no planetario.

O proxecto sobre o sistema solar ten moi ilusionadas ás nenas e aos nenos. Chegarán novas emocións!

Preme aquí para ver máis imaxes

Día de Feira

As nenas e os nenos de 1º de educación primaria foron á feira a mercar unhas plantiñas para o noso invernadoiro. Foi unha experiencia xenial!

Podedes ver máis imaxes premendo aquí

No acuario

Esta vez tocoulles viaxar ata A Coruña ao alumnado de 1º e 2º de primaria para visitar o Acuario.

A casa das árbores

As nenas e os nenos de 1º e 2º coñeceron a Anxo Moure, mirade, mirade!

Un cachiño de bica

Ollade este video conto feito polos nenos e nenas de 2º de primaria en homenaxe a María Victoria Moreno.

Adiós ríos, adiós fontes

Adiós ríos, adiós fontes ilustrado polo alumnado de segundo de primaria.