Día do Punto 2023

A semana do 15 de setembro o o alumnado de 2º de EP celebrou con moita ilusión o "Día do Punto". Esta apaixonante actividade tivo lugar no marco da Semana da Creatividade, que busca fomentar a imaxinación e a expresión artística entre o noso alumnado.

A actividade principal do día foi a elaboración dun obradoiro de debuxo e pintura onde demostraron as súas habilidades artísticas creando fermosas obras de arte baseadas no tema dos puntos. Desde lunares vibrantes en cores brillantes ata debuxos de puntos intricados, os estudantes demostraron unha incrible imaxinación e habilidade artística.

É marabilloso ver como os nenos poden coller un punto sinxelo e convertelo en algo tan fermoso e único.

Para rematar a celebración, realizamos unha montaxe fotográfica empregando a técnica do chroma para recoñecer o esforzo e a creatividade do alumnado. Como premio ao seu traballo recibiron unha imaxe co seu deseño que enmarcaron e levaron para as súas casas.

Na nosa escola, a creatividade florece en todas partes, mesmo nos puntos!

Abrir presentación a tamaño completo