Premio rexional

Por terceiro ano consecutivo, o alumnado de 4º E. Primaria acadou o 1º PREMIO na súa "FASE REGIONAL" dos Premios Ejército 2023, obtendo así o pase á Fase Nacional da que resultaron gañadores o ano pasado.

No curso 2020-2021 gañaron por primeira vez a Fase Rexional e quedaron finalistas na Fase Nacional cun proxecto titulado “SI FUERA FÁCIL, LEERÍAN OTROS”, no que destacaron o traballo que mulleres e homes da Base Gabriel de Castilla desenvolven na Antártida, coidando ese ecosistema tan fráxil.

No curso 2021-2022 acadaron o 1º premio na súa Fase Nacional co proxecto “DE BASE A BASE E LEO PORQUE ME TOCA”. Nesa ocasión o proxecto poñía de relevo a importancia do persoal da Base Cid Campeador na escavación no xacemento de Atapuerca.

E despois de poñer o foco no medio ambiente e no noso pasado máis lonxano, este curso 2022-2023 decidimos valorar o traballo do persoal da Base Oroel San Bernardo en Jaca a prol da inclusión das persoas con discapacidade visual.

Este proxecto leva por título “MIRANDO SIN VER”. Por mor do anonimato exixido nas bases da convocatoria dos premios, non podemos engadir máis datos.

Despois do fallo do xurado nacional daremos conta de todo o noso traballo, resulte gañador ou non.

MOITA SORTE!

Na seguinte ligazón dáse conta do fallo do xurado na Fase Regional: