Vivimos en comunidade

O concello de Oia ten convenio con esta protectora

Se podedes botar unha man non o pensedes dúas veces. Toda axuda é pouca xa que fan un grande labor.

Pinchade na imaxe.

As nenas e os nenos teñen dereito a non dar bicos nin apertas se non queren facelo

O máximo que se lle pode solicitar a un neno ou a unha nena é que trate aos outros con respecto, pero nunca que faga demostracións soamente por contentar á devandita persoa ou ao adulto que llo indica, eles e elas deben ter sempre o control das eleccións no referente ao seu corpo e á forma na que interactúan cos outros, xa que mentres máis rápido asimilen que teñen o total dereito de decidir que facer e con quen, mellor será o seu desenvolvemento persoal e máis positiva a súa visión sobre se mesmos, aprendendo a respectarse e a coidarse sempre, sen importar o que digan os outros, algo que aínda que pareza simple nunha situación cotiá de dálle “un bico á tía ou se poñerá triste”, en realidade ten un significado realmente importante en canto a non deixar paso á manipulación, á obrigación ou ao condicionamento.

 

Apostamos pola aula virtual como espazo de traballo compartido

Durante esta última semana a nosa capacidade de adaptación aos cambios foi posta a proba de mil xeitos diferentes tanto na vida privada como na laboral. A nova situación fixo imprescindible que aprendesemos a marchas forzadas a desenvolvernos nun entorno novo, o virtual, que sen dúbida vai ir evolucionando e mellorando grazas á experiencia práctica ao longo dos próximos meses.

Ata o de agora eramos unha comunidade que interacionaba nun punto de encontro físico, o edificio escolar, nestes momentos de illamento ese papel vaino ir empezando a xogar a Aula Virtual.

Nós somos, pola idea común que temos do que debe ser a educación e por traballar do xeito no que traballamos, mestres e mestras de todo o noso alumnado e non so do das nosas titorías. Debemos polo tanto estar dispoñibles e abrir vías de comunicación con todas as familias. A aula virtual vainos permitir restablecer eses vínculos a pesar da distancia física que nos separa.

Son consciente de que co paso dos días cada un e unha de vós fostes desenvolvendo formas diferentes e igualmente válidas de afrontar a situación. Nos vos pido en absoluto que abandonedes recursos e rutinas que funcionan, so vos pido que fagades un esforzo máis, o de adaptalos á plataforma común. Porque compartir as nosas experiencias vainos enriquecer a todos/as: alumnado, profesorado e familias.

Contade comigo para atopar solucións aos primeiros tropezos.

Moitas grazas pola vosa profesionalidade e bo facer.

A dirección.

https://www.edu.xunta.gal/centros/websdinamicas/aulavirtual2/pluginfile.php/5640/mod_resource/content/2/websdinamicas-guia-rapida-do-profesorado_v01.pdf

Chega o Samaín...Que medo !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Pincha na imaxe.

 

 

 Pincha na imaxe.

 

 

 

 

Pincha na imaxe.

 

 

 

 

Pincha na imaxe.

 

 

 

 

Pincha na imaxe. Guía

 

 

 

 

 

 

 

Pincha na imaxe.

 

 

 

 Pincha na imaxe.

 

 

 

 

 

Pincha na imaxe.

 

 

 

 

 

Pincha na imaxe.

 

 

 

 

Unha persoa

- Creatividade: é a habilidade para xerar e comunicar ideas orixinais e apreciar o bonito da natureza. Ten que ver coa imaxinación, a innovación e o sentido estético. Ten que ver con ?pensar máis aló?, asumir riscos?

 

- Empatía: é a habilidade de recoñecer, sentir e responder as necesidades e sufrimentos doutros. Preocuparnos por outros máis aló que por nós mesmos creando relacións sinceras entre eles.

 

- Curiosidade: é a habilidade de buscar e atopar novas fontes de coñecemento e formas de coñecer o mundo. É o que motiva aos nenos a parender e a seguir aprendendo durante a súa vida. A curiosidade axuda o pensamento critico, o razoamento? e é o que non se debería matar nas escolas.

 

- Buscar recursos: cando os nenos buscan e atopan os distintos recursos que necesitan para conseguir o que necesitan, resolver un problema? Ten que ver con organizacion, ter obxectivos, pensamento estratético?

 

- Habilidade social: é a habilidade de conectar con outros. Derivada dunhas habilidades sociais que axudan aos nenos para entender e expresas os seus sentimentos e comportamentos de maneira que faciliten relacións positivas, incluíndo escoitar, regularse, comunicarse?

 

- Integridade: É a habilidade de actuar de forma consistente con valores, crenzas, principios morais que queremos manter. É coraxe, honestidade e respecto. Facendo o correcto aínda que non estea ninguén mirando.

 

- Coñecerse: a habilidade de examinar e comprender o que somos no mundo que nos rodea. Estimulamos isto nos nenos en conversacións reflexivas acerca de valores, crenzas, actitudes e dilemas morais. Cando lles animamos a entender e atender os seus yos intelectuais, emocionais, sociais, ? lles hacesmos saber que valoramos todo o seu potencial humano.

 

- Resiliencia: a capacidade de crecerse fronte á adversidade e sobrepoñerse a retos con virutdes como persistencia, iniciativa e determinación.

 

Distribuir contido