Benvida

Benvidos/as á web do IES San Tomé de Freixeiro

Fachada del IES Santo Tomé de Freixeiro vista desde la calle Gran Vía

Gran Vía s/n C.P : 36210 - Vigo, Pontevedra.

Tfno 986231667

INFORMACIÓN CORONAVIRUS

• XA SE PODE SOLICITAR A AXUDA DO FONDO LIBROS ABRANGUE DENDE O DÍA 20 DE MAIO ATA O 19 DE XUÑO. A DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE TEXTO REMATARÁ O 7 DE XULLO, AGÁS PARA AQUELES QUE TEÑAN ALGUNHA MATERIA PENDENTE, QUE PODERÁN DEVOLVELOS EN SETEMBRO. CONSULTA A INFORMACIÓN NESTE ENLACE
  • AVISO RESERVA DE PRAZA

REANÚDASE O PRAZO DE ADMISIÓN E RESERVA DE PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO DENDE O 11 DE MAIO AO 18 DE MAIO INCLUSIVE, EN HORARIO DE MAÑÁ. NESTE ENLACE PODERASE ACCEDER Á INFORMACIÓN SOBRE O PROTOCOLO DE ADMISIÓN E RESERRVA DE PRAZA.

• NESTE OUTRO ENLACE TEDES INFORMACIÓN SOBRE AS ÁREAS DE INFLUENCIA (ZONAS EDUCATIVAS DO CONCELLO DE VIGO)

• PENDENTES: NESTE ENLACE PODEDES ATOPAR INFORMACIÓN SOBRE MATERIAS PENDENTES
  • AVISO ÁS FAMILIAS
    Recoméndase que se dean de alta na plataforma ABALAR para garantir a fluidez das comunicacións oficiais emanadas do centro, tendo en conta as especiais dificultades que estamos a atravesar.
  • 13/03/2020 O PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN FARASE PREFERENTEMENTE POR VÍA TELEMÁTICA, PRORROGÁNDOSE O PRAZO ATA UNHA SEMANA DESPOIS DO REINICIO DAS CLASES.

O PROFESORADO IRÁ PENDURANDO NA WEB DO CENTRO,NA AULA VIRTUAL, OU CONTACTARÁ DE XEITO TELEMÁTICO (GMAIL, WHATSAPP, ETC) CO ALUMNADO PARA GARANTIR O SEU DEREITO Á EDUCACIÓN..

• 12/03/2020 O INSTITUTO PERMANECERÁ PECHADO A PARTIR DO LUNS, 16 DE MARZO E DURANTE DÚAS SEMANAS, SEGUINDO INDICACIÓNS DA XUNTA DE GALICIA. SEGUNDO TEÑAMOS MÁIS INFORMACIÓN OFICIAL, IREMOS PENDURÁNDOA NA PÁXINA WEB.

• ACCEDE AO COMUNICADO DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN. (12-3-20 / 20:00)
  • INFORMACIÓN AOS MEDIOS Consello da Xunta

REFERENCIA DO CONSELLO DA XUNTA DE GALICIA QUE TIVO LUGAR EN SAN CAETANO O 12 DE MARZO DE 2020, BAIXO A PRESIDENCIA DO SR. D. ALBERTO NÚÑEZ FEIJÓO

• VIXENCIA LIBROS TEXTO

Na orde ORDE de 29 de mayo de 2013 establécese a vixencia dos libros de texto e demais materiais curriculares. Podedes consultar a información no seguinte link:

A presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, asistiu este mércores no IES Santo Tomé de Freixeiro de Vigo á visita guiada á mostra promovida pola institución provincial "Rompe. Xoga en Igualdade" que estará no vestíbulo do centro educativo ata o 16 de maio. Silva estivo acompañada por Isabel Blanco, unha das creadoras da, nun acto onde fixeron xunto ao alumnado do instituto un percorrido polos 18 paneis desta reivindicativa mostra.

Carmela Silva dirixiuse ao alumnado subliñando que "esta exposición amosa todo tipo de discriminacións que sufrimos as mulleres no noso día a día, evidenciando problemas tan importantes como a mercantilización dos nosos corpos ou a fenda salarial". A presidenta da institución provincial explicou que "cando Isabel Blanco e Irene Silva nos fixeron esta proposta, enseguida me pareceu unha grande idea, provocadora e que ía funcionar, pois as "Barbies" construíron unha imaxe de muller irreal, nós somos diversas e aquí utilizamos a boneca para deconstruir este estereotipo". Pola súa banda, Blanco que explicou con detalle o significado das barbis intervidas, a necesidade de mudar a nosa sociedade e sinalou que "o machismo é unha maneira de pensar e de vivir que provoca morte e sufrimento mentres que o feminismo utiliza sempre a palabra, nunca a morte".

As Barbies da mostra "Rompe. Xoga en igualdade" chegan ao IES Santo Tomé de Freixeiro

O venres 26 de abril tivemos a visita da I Cohors Falcata da Legio X Gemina que realizou un obradoiro de lexionarios romanos co alumnado de Latín e Grego de Bacharelato.

Curta historia do Instituto e o seu entorno

Segundo o último censo, ten 5.766 veciños Antiguamente, a zona estaba atravesada polos catro principais viais que tiña a cidade a comezos do XX: Regueiro, Pozo Peinado, Os Anxeles e Seara. A realiazación da GranVía, que discorre a través de boa parte da parroquia, supuxo o gran

ler todo