2024-2025 ☞ Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros educativos sostidos con fondos públicos + Oferta de vacantes

Achéganse documentos que detallan o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes para o próximo curso e a oferta de vacantes para o curso 2024-2025

Normativa de aplicación

DECRETO 13/2022, de 3 de febrero, por el que se regula la admisión de alumnado en centros docentes sostenidos con fondos públicos que imparten enseñanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación.

ORDEN de 21 de octubre de 2022 por la que se desarrolla el Decreto 13/2022, de 3 de febrero , y se regula el procedimiento de admisión del alumnado en los centros docentes sostenidos con fondos públicos que imparten enseñanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obligatoria y de bachillerato reguladas en la Ley orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de educación (códigos de procedimiento ED550A, ED550B y ED550C).

Visita guiada para o alumnado de 2º de bacharelato ao campus da Universidade de Vigo

O Departamento de Orientación e a Vicedirección coordinaron a visita guiada para o alumnado de 2ºBAC ao campus da Universidade de Vigo. 114 alumnos/as percorrieron ás instalacións e seguiron as explicacións polos distintos itinerarios tecnolóxico, científico, humanístico e xurídico e económico.Ver fotos.

Relación de alumnado de 1º de bacharelato proposto polo centro como candidato para participar no proceso de selección das bolsas "Europa Santander"

En reunión de Consello Escolar celebrada o 26 de febreiro de 2024 definíronse os criterios para a selección de alumnado proposto polo IES San Tomé de Freixeiro para optar ás bolsas Europa Santander.

Estes criterios son:

1. Selección de alumnado a considerar: Alumnado con cualificación media superior a 9 en ESO --> 15 alumnos/as cumpren este criterio.
  2. Orde deste alumnado seleccionado: Cualificación media no primeiro trimestre de 1º Bacharelato --> 3 alumnos seleccionados/propostos e 12 alumnos/as suplentes.

A listaxe que relaciona o alumnado seleccionado/proposto e o alumnado suplente atópase publicada no vestíbulo do centro

Entroido no San Tomé

Este ano cunha temática medieval pero cun entorno de comparsas e disfraces moi variados celebramos o noso Entroido. Malia a metoeroloxía desfavorable que non impediu desfilar nos patios, a festa foi aclamada por toda a corte. Preme no enlace para ver as fotos.

Teatro en Inglés

O pasado 31 de Xaneiro estivo no noso centro a compañía británica English Theater Company, representando a obra Digital Twin. Eiquí tendes o enlace para ver algunhas imaxes.

Admisión no Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte

Para a admisión no Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte é requisito previo a superación dunha proba física, que recibe cualificación de Apto/Non apto. Ata o de agora, a Universidade de Vigo recoñecía o resultado da proba da Universidade da Coruña, pero non se daba reciprocidade. Para a admisión do próximo curso, os resultados das probas físicas levadas a cabo por ámbalas universidades na ABAU 2024 serán recoñecidos en todo o Sistema Universitario Galego (SUG).

Xadrez no instituto

Dende o xoves 11 temos taboleiros de xadrez a disposición do alumnado para poder xogar durante o recreo. A actividade levarase ao cabo durante todo o 2º trimestre e estará dirixida polo Xadrez Galego e o Club Lucena. Ademais, grazas á colaboración da ANPA, ao rematar o trimestre o alumnado poderá disfrutar dun xadrez xigante.

Enlaza Vigo contra a violencia de xénero

O Departamento de Orientación e Vicedirección traballaron nas titorías de 3º e 4º no Programa EnlazaVigo do Concello. Asistimos ás charlas e actividades no Auditorio Mar de Vigo.